Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

snelsluiting

04 feb 2005 22:20

Weet iemand of er ook een schakelaar met snelsluiting(one touch) voor de elektrische raambediening van een 993 bestaat? :scratch:

05 feb 2005 0:26

Ik heb het volgens mij ooit eens ergens op Pelicanparts gelezen in een forum, kompleet met een of ander ding wat je dan tussen de bedrading moest zetten in de deur en dan ging het raam autom. helemaal open of dicht als je de schakelaar gebruikt.... Ik kan het zosnel niet vinden maar d'r is dus een gedetailleerde beschrijving van de werkzaamheden te vinden. Ik heb net effe zitten zoeken maar kan het zosnel niet vinden voor je!
gr, Paulb

05 feb 2005 4:00

paulb schreef:Ik kan het zosnel niet vinden maar d'r is dus een gedetailleerde beschrijving van de werkzaamheden te vinden. Ik heb net effe zitten zoeken maar kan het zosnel niet vinden voor je!

Mr Google to the rescue... :salut:

(nee hoor, wist gewoon nog waar ik het gelezen had) :wink:

05 feb 2005 11:35

Kijk das nou weer mooi!voor ca 50,-dollar?! ga het gelijk bestellen.
Thanks!

05 feb 2005 11:38

want? jij moet elke dag over een tolweg :? :shock: :wink:

05 feb 2005 12:39

nuh, gemakzucht.En bovendien kan ik dan in een beweging door naar m`n hoofd de "tot ziens"beweging salueren en weg ben ik....... :mrgreen:

09 feb 2005 1:16

yep horn, precies dit artikel bedoelde ik, 1 van de nadelen van 't internet is dat het zo groooooot is en je dan vaak wel iets eens *ergens* hebt gelezen maar d'r geen bookmarkje van gemaakt hebt :oops: omdat je dan door de bookmarks het bos niet meer ziet :twisted:

09 feb 2005 6:44

paulb schreef:yep horn, precies dit artikel bedoelde ik, 1 van de nadelen van 't internet is dat het zo groooooot is en je dan vaak wel iets eens *ergens* hebt gelezen maar d'r geen bookmarkje van gemaakt hebt :oops: omdat je dan door de bookmarks het bos niet meer ziet :twisted:

Wear this... and use it :lol: :lol:

Afbeelding

09 feb 2005 10:03

Er zijn wel meer goede zoekmachines, hoor!

Ik zoek altijd in een aantal zoekmachines tegelijk (waaronder Google) en dat werkt ook super...

09 feb 2005 12:18

Een volle gereedschapkist is nutteloos zonder te weten hoe de inhoud te gebruiken. :^:

09 feb 2005 22:52

SPEEDY944 schreef:Er zijn wel meer goede zoekmachines, hoor!

Ik zoek altijd in een aantal zoekmachines tegelijk (waaronder Google) en dat werkt ook super...

Had JIJ dan lekker even dat verhaaltje gevonden over die snelsluiting met je aantal zoekmachines tegelijk :wink: :lol:

Nee, je hebt gelijk. Maar IMHO is Google op eenzame hoogte de handigste, zeker voor plaatjes... :wink:
Plaats een reactie