Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
19 feb 2011 14:15
Vanmorgen wil ik mijn Porsche 964 uit de garage halen (na 5 weken stilgestaan te hebben aan de druppellader) en tot mijn verbazing zie ik dat de spoiler uitgeklapt is. Nu weet ik absoluut zeker dat ik niet aan de handmatige bediening heb gezeten. Dus het is mij een raadsel hoe de spoiler kan uitklappen. Vervolgens ben ik gaan rijden en eerst wilde de spoiler ook niet handmatig omlaag. Na 5 minuten ineens wel. Daarna functioneerde alles weer normaal. Heeft iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?
EDIT by MOD: Topic titel aangepast met informatie m.b.t. het subject en type Porsche
19 feb 2011 15:06
Vond die niet leuk dat je hem 5 weken liet stilstaan, dus liet dit merken door de spoiler naar boven te zetten uit protest.
Zou het verder niet weten, misschien door vocht een vals contact gehad hebben.
19 feb 2011 16:28
Heb je misschien kinderen?
19 feb 2011 16:48
cabrio wim schreef:Vond die niet leuk dat je hem 5 weken liet stilstaan, dus liet dit merken door de spoiler naar boven te zetten uit protest.
Soort van ..
.. kan het zijn dat je met meer dan 10 km/uur de garage bent ingereden en het contact hebt uitgezet voordat je stilstond
19 feb 2011 17:05
Dat de Porsche boos is vind ik wel een mooie grap.
Ik ben in ieder geval niet met meer dan 10Km de garage ingereden. Bovendien stond de spoiler omlaag toen ik de hoes er over heen trok. Mijn kinderen weten wel dat ze met hun handjes van de Porsche moeten afblijven. Vocht kan natuurlijk wel een boosdoener zijn in een onverwarmde garage. Ben benieuwd of iemand anders nog een idee heeft of ooit hetzelfde heeft meegemaakt.
19 feb 2011 18:53
Heb dit ook meegemaakt met mijn 964 cabrio. Het probleem zat in de regelunit bij de voetenruimte aan de passagierskant. Ik kwam de garage binnen en zag het gebeuren
19 feb 2011 21:57
Ik kwam de garage binnen en zag het gebeuren
Hij was gewoon blij je te zien
20 feb 2011 9:08
Dan ben ik in ieder geval niet de enige die dit heeft meegemaakt. Ik kijk het maar even aan. Voorlopig houd ik het maar op een vocht-probleempje.
Gave commercial trouwens. Als dit de oorzaak is van het uitklappen van de spoiler dan wil ik het de P vergeven.