Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
21 apr 2011 15:36
dus. raamzekering klapt steeds, nr 1, 25A, ramen en dakkie. is warm. wat te doen?
21 apr 2011 15:42
je raam open laten staan
morgen weer warm
21 apr 2011 15:47
Even een zwaardere erin zetten en kijken wat die doet, kan sluiting zijn maar ook overbelasting.
21 apr 2011 15:50
gaat t raam mss stroef door het rubber...vuil????...
21 apr 2011 15:57
Brandt de zekering direct door bij de eerste aanzet - of pas tijdens het bedienings process?
Doet deze dat bij beide ramen en het dak - of alleen bij bediening van 'n enkele ruit - of alleen het dak
21 apr 2011 16:29
Raamschakelaars los gehad en verkeerd opnieuw aangesloten?
21 apr 2011 16:31
de eerste had ik gebietst bij apk garage osdorp, raam deed het even dacht mooi, maar toen later nakko.
nu doosje gekocht bij texaco doet het wel ramen en dakkie ook bij starten...
moet morgen naar de ardennen voor familieleut en zonder ramen is niet te doen...
21 apr 2011 16:45
wolf schreef:nu doosje gekocht bij texaco doet het wel ramen en dakkie ook bij starten....
... wat ben ik blij dat ik mijn eigen huisarts wel begrijp
21 apr 2011 17:22
Kan helaas alleen nooit lezen wat hij opschrijft
21 apr 2011 17:29
zeikerTs. as me rame maar ope gaan
21 apr 2011 18:03
bully schreef:Even een zwaardere erin zetten en kijken wat die doet, kan sluiting zijn maar ook overbelasting.
Dat is we een dwazen oplossing. Dan is het kortsluiting en fik je straks je bekabeling door.
Electrische ramen uit die tijd (in de 944 allthans) hebben een motortje die een kabeltje aandrijven, welke op zijn beurt op het raam mechanisme zit. Het kabeltje kan drooggelopen zijn, oud, versleten, het motortje versleten, etc. Met een zwaardere zekering los je niks op (al is het tijdelijk).
21 apr 2011 18:12
Even massa in de deur controleren, was toen bij mij ook het probleem.
21 apr 2011 19:40
waar zit dat en hoe ziet dat eruit wim?
21 apr 2011 20:36
Meestal aan de veurkant en da z'n "Veul Kilo's".
22 apr 2011 0:25
Had precies hetzelfde probleem. Kon het ook niet vinden. Soms ging het een paar dagen goed, soms 3 keer op één dag de zekering eruit.
Heb een paar weken geleden de bedrading vervangen en sindsdien
23 apr 2011 0:21
Probeer eens een nieuwe zekering , zet de auto op contact en probeer het raam eens . Dit alles ZONDER IN DE AUTO TE GAAN ZITTEN , gaat het dan wel en ga eens ziiten . Klapt de zekering dan weer , zit het probleem in de stoelverwarming . Deze zit op de zelfde zekering. Mocht dit het probleem zijn kan je aan de onderzijde van de stoel bij het gordel slot de stekker los trekken. Ik had vorig jaar het zelfde , ook toen duurde het even eer ik dat gevonden had .