Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Probleem airco van 964

30 apr 2011 12:51

Beste Forummers,

De magneetkoppeling (airco pomp) van mijn 964 , schakelt niet in. Vanmorgen er even naar gekeken....Maar om nu de hele(mooie koninginne) dag, hier mee bezig te zijn.........
De zekering is goed, maar we meten geen spanning op de draad die op de pomp zit . De fan voorin(bagageruimte) draait wel en je hoort relais inschakelen.
Zit er nog ergens een sensor/voelertje o.i.d.?
Voor we het electrische schema in gaan duiken, eerst dit euvel maar op het forum, voor we verder gaan zoeken.
Iemand enig idee ??

:salut:
Laatst bijgewerkt door Sandman op 30 apr 2011 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Probleem airco van 964

30 apr 2011 13:26

Als er te weinig aircovloeistof in zit doet ie het ook niet meer, ivm bescherming systeem. Even bij een aircoboer bij laten vullen. Ik had hetzelfde probleem.

30 apr 2011 13:30

:thumleft:

Zo is het maar net,
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad,fan draaide wel maar "koeler"pomp
sloeg niet aan....af laten persen en opnieuw laten vullen.

Als het niet in 1 keer lukt zit het lek waarschijnlijk onder ik meen het linker
voorwiel, hier zit een soort filter dat vaak lekt aldus de"airco" man toen...

suc6, de meeste airco's van de 964 doen het niet of moeten ff bijgevuld worden :scratch:

30 apr 2011 13:36

De Geus schreef:af laten persen en opnieuw laten vullen.

hoezo? te dure aircoboer? :cheesy:

30 apr 2011 14:12

Opvullen cq afpersen kan ik via mijn maat in de garage laten doen.
Vroeg me meer af, waarom er geen spanning op de voeding van de airco pomp zit :?: :?: :?:
Systeem dan toch beveiligd met druksensor , zodat magneetkoppeling niet in word geschakeld :?: :?:

02 mei 2011 10:04

Als de druk te laag is geen spanning op de pomp, om te voorkomen dat de boel kapot draait.

28 jul 2011 20:49

Wat was het nou?..........

28 jul 2011 20:52

Ha Marc, Tsja ...gelukkig was het iderdaad te weinig druk. Is vorige verlof (ergens in mei) opgevuld, en hij doet het nog steeds perfect ! :cheers: :cheers:
Heb er tot nu toe al aardig van kunnen genieten,ook al was het niet de juli maand in NL , die we allemaal wilden.

28 jul 2011 20:54

Oh ja, ik was voor het vullen iets van 94 euro kwijt. (Is gevuld met fluoriserende stof-toevoeging. )
Plaats een reactie