Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

hendel richtingaanwijzer 986

07 mei 2011 9:56

De hendel van mijn richtingaanwijzer komt niet meer automatisch terug in de neutrale stand nadat ik mijn bocht genomen heb (eerst was het alleen naar links, nu naar beide kanten).
Heb al wat "kruipolie" op de schakelaar gespoten maar dat lijkt niet te helpen.
Moet in dit geval de hendel met schakelaar zowiezo vervangen worden, of ligt het probleem er
ergens anders?
Wim

Re: hendel richtingaanwijzer 986

11 mei 2011 8:54

even updaten: heel het blok achter het stuur zou vervangen moeten worden, dus inclusief ruitenwisser en cruise-controle-hendel. Ongeveer €250 zonder BTW en plaatsing, misschien is hier iemand in de toekomst wat mee... :wink:

11 mei 2011 13:36

meaning...? tweedehands dan allicht?

11 mei 2011 19:26

Ik denk het ook ;) Do kan je wss helpen :!:

12 mei 2011 8:46

hmmm...dan toch liever nieuw...morgen is die hendel of één van de twee andere alweer stuk, ben ik duurder uit.... :(

12 mei 2011 9:23

ik zou eens ff bellen met dominique wat een ruilhendel kost...

Als het verschil heel groot is tov een nieuwe fijn ruilhendel inzetten anders nieuw :thumleft:

12 mei 2011 10:13

WB schreef:hmmm...dan toch liever nieuw...morgen is die hendel of één van de twee andere alweer stuk, ben ik duurder uit.... :(

Ik heb alleen nog maar positieve ervaringen met Do gehad. Ik zou hem gewoon eens om een prijs vragen en dan kijken hoe vaak het nog kapot kan gaan voordat een nieuwe (die ook kapot kan gaan) voordeliger is.

13 mei 2011 11:59

Kostprijs aldaar..€100..wie doet nu maar eens een kansberekening dat deze sneller/even snel dan een nieuwe terug stuk zal gaan.... :shock: :lol:
Zou je al moeten weten uit welke auto van welk jaar die komt..tot welk jaar deze types geschikt zijn..etc..succes!

13 mei 2011 12:59

ik praat waarschijnlijk voor mijn beurt ,maar ik ken Do als een persoon dat als ie binnen afzienbare tijd stukgaat hij je zeker wel tegemoet komt(en dan bedoel ik niet rijdend). :thumleft: :thumleft:
maar als ik jou was zou ik voor het allerzekerste gaan ,lekker nieuw halen :| ( oh nee niet als ik jou was want dan hi Do )
Laatst bijgewerkt door Richard op 13 mei 2011 13:36, in totaal 1 keer bewerkt.

13 mei 2011 13:10

Richard schreef:als ik jou was zou ik voor het allerzekerste gaan ,lekker nieuw halen

Nieuwe hendel of gewoon nieuwe auto? Want stel je voor dat er iets anders kapot gaat ;)
Plaats een reactie