Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Hoe een CR1 te verwijderen uit 'n 993,

20 aug 2011 21:35

Wie kan mij vertellen hoe ik een CR1 radio uit een 993 kan halen. Het lijkt me dat ik daar van die speciale pennen voor nodig heb die je ook in 100 verschillende vormen voor andere radio's moet gebruiken. Heeft iemand een tip om dat schade vrij op een alternatieve manier te doen, of heb ik echt de pennen van een CR1 nodig en wie heeft die eventueel?

Re: verwijderen CR1

20 aug 2011 22:38

Babyzaagje doorknippen en daarna de zoekfunctie op dit forum gaan gebruiken :idea:

Succes :wink:

Re: Hoe een CR1 te verwijderen uit 'n 993,

23 aug 2011 19:06

Hoi Olaf.

IJzerzaagje doormidden? zoekfunctie raadplegen. Beiden gedaan. De zoekfunctie raadplegen leek me serieus. helaas niets van dien aard gevonden. Babyzaagje doormidden???? En dan?? Ik ken het principe van die sleuteltjes maar met een ijzerzaag maak ik alleen maar dingen kapot. Zit de radio aan de achterzijde ook nog vast??
Hij zit nog steeds muurvast :bang: .
Berend

24 aug 2011 0:09

Even onder je dashboard kijken :idea: ... dat is bij 'n Carrera 3.2 erg makkelijk, maar bij 'n 993 iets moeilijker ...

Babyzaagje door knippen - in elke sleuf 1 helft steken - moeders de vrouw of een van de kinderen de zaag-helften naar buiten laten duwen en zelf even tegen de achterzijde van de radio duwen ;)

Radio zit vaak "klem" met het front in het dashboard :|

24 aug 2011 20:59

duidelijk.ga ik proberen. bedankt
Plaats een reactie