Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
30 okt 2011 15:58
Mensen,
gisteren nog lekker gereden met de P. Schrok alleen van die motoragent achter me toe ik net op de klok 175 zag staan. Hij reed gelukkig door. Starte net de P en hoorde een enorme knal met ratelende tandwielen. Doet nu niks meer!!! gvd
30 okt 2011 16:04
Even mee terug naar de Porsche dealer waar je je auto hebt gekocht. Mag niet een half jaar na aankoop ontploffen
garantie
30 okt 2011 16:06
Dasniebest jongen brrrrrrrrrrrr.
Wat dacht je zelf dat het was
, de bekende plof met rook
De spaarpot zal er wel aangaan denk ik
Garantie
30 okt 2011 16:07
http://imp.porsche.com/netherlands/nl/a ... ssistance/Ze komen hem direct al halen met vervangend vervoer.
Ist toch jammer, heb even gevloekt.
30 okt 2011 16:09
Ik dacht trouwens ook gelijk aan de spaarpot!
30 okt 2011 16:12
oeps... hopen dat het onder de garantie valt!!
30 okt 2011 16:21
jmj schreef:Ik dacht trouwens ook gelijk aan de spaarpot!
Heb je geen Porsche Approved garantie?
30 okt 2011 16:23
Heb ik gelukkig!! Is toch jammer, kan dat ding geen dag missen
30 okt 2011 17:56
Krijg je toch tussentijds een demo wagen mee als pleister op de wonde.
30 okt 2011 18:35
Ja - een VW Lupo
Slecht nieuws
- maar het zal ongetwijfeld weer goed komen
30 okt 2011 19:29
Bij welke kmstand jmj?....
30 okt 2011 19:33
Dat is ruk, ook de 4s al, tip of handbak?
Gelukkig garantie, jammer voor resto
Succes ermee.
30 okt 2011 19:46
wat is dat toch met die 996en.. succes man.
30 okt 2011 19:50
Het is een handbak met 89k, heb een bmw 525 te leen. Geen demo porsche dus!! Jammer
30 okt 2011 21:03
Balen, maar gelukkig garantie!
30 okt 2011 21:27
Toch niet normaal dat zo'n 996 de 100.000 nog niet haalt.
30 okt 2011 21:49
Da's niet zo mooi. Hoop dat 'ie snel weer gemaakt is.
30 okt 2011 22:01
Dat de motor bij 100dkm kapot loopt is niet abnormaal helaas bij de 996.
Ben intussen van mening dat als je lang van je 996 wil genieten, je motor alle modificaties moet geven die er zijn.
Helaas moet het motortje dan wel helemaal uit elkaar.Zuur is het!
30 okt 2011 22:11
Vind het meer een schande. Zouden ze hun zaakjes bij de 991 wél voor elkaar hebben?
30 okt 2011 22:17
Zal toch wel?!
30 okt 2011 23:12
InterMediate Shaft failure, hulpas aandrijving midden onderin blok gebroken.
Nokkenassen worden niet meer aangedreven en zuigers lopen vast tegen open staande kleppen.
30 okt 2011 23:17
Ze zullen hem vast vertellen wat het is geweest toch?
30 okt 2011 23:32
En ik maar denken dat de problemen bij de 3.6 opgelost zijn.
31 okt 2011 0:14
Heb je nog nooit gehoord van 997's die ontploffen? Heb ik nu ook al verschillende keren gehoord...(nu ze wat ouder worden
) Dus zo vreemd is het niet dat een 996 3.6 ontploft
31 okt 2011 9:58
Klopt Erwin.
Een kennis van me moest bij zijn 997-4S uit 2008 ook zijn motor laten vervangen bij 58000km.
Daarna nog een paar keer problemen met de 997 gehad en heeft de 997 inmiddels ingeruild voor een 997 turbo uit 2008.
Met deze 997 turbo trouwens ook stil langs de weg gestaan, dit na een grote klap in de bak en over was het met de pret.
Hij heeft sterk overwogen een punt te zetten achter het Porsche rijden door de technische problemen. Inmiddels rijdt hij weer (naar tevredenheid) nadat de problemen onder garantie zijn opgelost.
Ik heb het idee dat de problemen met de 997 minder kenbaar op het forum worden gemaakt dan de oudere modellijnen.
Het forum bereikt veel mensen maar het aantal mensen dat zich meldt of zichtbaar maakt is natuurlijk zeer relatief.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.