Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

vervangen cabriodak 964

12 maart 2012 17:43

Ik weet, dat er in het land verschillende bedrijven zijn die een cabriodak perfect kunnen vervangen voor een 964.
Ik ben hiervoor echter op zoek naar een bedrijf in de regio Tilburg.

Enkele vragen:
1. Kan iemand mij een goed bedrijf aanbevelen met een goede prijs kwaliteitsverhouding in de regio Tilburg?
2. Iemand ervaring met Paudon Car-Covering in Tilburg ?
3. Iemand ervaring met een one piece kap van een 993 op een 964?

Dank voor jullie reacties als ervaringsdeskundigen.

Re: vervangen cabriodak 964

12 maart 2012 18:21

1. Nee
2. Nee
3. RoVaKo

Bij het laatste moet volgens mij ook het frame aangepast of vervangen worden ... :popcorn:

EDIT: het volgende topic heb ik gevonden door de zoekfunctie te gebruiken :arrow: Je bent niet de enige met het idee (geweest) :wink:

12 maart 2012 18:28

Cabriopartner in Amerongen, niet echt in de buurt, maar de omgeving is een ritje al waard.
Goede materialen, Bovag garantie en veel ervaring.
www.cabrio.nl

12 maart 2012 18:32

michelm1978 schreef:Cabriopartner

Die bestaan inderdaad al een hele tijd (en hebben al jaren een goede reputatie) ... kwam daar heeeeeeel lang geleden 'n paar keer i.v.m. m'n Golf MKI Cabrio :popcorn:

12 maart 2012 23:48

heb mijn 964 dak ook door rovako laten vervangen. naar volle tevredenheid. en bij zo'n ingreep maakten die 20 extra km's me niet uit. liever dat ik zeker weet dat het goed gebeurt.

13 maart 2012 11:06

Ik heb ook goede ervaring met cabriopartner in Amerongen. Het dak van mijn Golf Cabrio MK 1 zit er nu 7 jaar op en nog steeds perfect.

13 maart 2012 12:27

Ik ben er ook via de Golfjes gekomen. Toen nog met de oude eigenaar wijlen Nanne van Klinken, leuke gesprekken gehad. Kwam er altijd met veel plezier. Bedrijf geeft goede adviezen tegen een redelijke prijs.

Denk dat kwaliteit zwaarder weegt dan afstand...

13 maart 2012 19:23

Goede ervaringen met Rovako, ik zou niet op een paar km letten maar meer op kwaliteit en reputatie voor dit soort dingen.

993 dak op een 964 gaat niet zomaar, volgens mij is het achterste kapframe anders. Het wordt er wel eens op geprutst maar goed passen doet het dan niet.

Rovako komt bij dit soort topics vanzelf in de lucht (meestal) :-)
Laatst bijgewerkt door lindemans op 13 maart 2012 22:41, in totaal 1 keer bewerkt.

13 maart 2012 20:02

Ook ik goede ervaring met Rovako, nu bijna een jaar verder en nog steeds alles strak en waterdicht.
Plaats een reactie