Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
12 maart 2012 19:03
Porsche Cayenne telefoon koppelen aan Iphone.
Heeft iemand hier ervaring en/ of oplossing voor. In mijn Porsche Cayenne 2006 ziet een ingebouwde telefoon. Bestaan er adapters of is er een ander mogelijkheid om mijn Iphone hier op aan te sluiten??
Dank voor je reactie.
MvG
Johan
12 maart 2012 19:09
Welkom op dit forum, Johan!
Als je wilt, kan je je
hier even netjes voorstellen
19 jul 2012 20:36
Hallo Johan,
Ik heb de MOBRIDGE ABT2010 MOST unit geïnstalleerd . Deze is aangesloten op het glasvezelnetwerk ipv de wisselaar en heeft een iPod aansluiting en bluetooth voor de telefoon. Hij maakt gebruik van de parrot chip, dus erg competable. Er moet wel een mic kabel getrokken worden en je moet de originele microfoon wisselen voor de bijgeleverde. Maar dat past gewoon.
Belangrijk is wel dat je de mic goed afregeld (= volume 3), anders gaat hij rondzingen waar de beller veel last van heeft. Zelf merk je daar niets van. Als je dat doet klinkt hij erg goed. Je kunt de telefoon verder gewoon bedienen met de telefoontoetsen op de PCM of via de stuurbediening. Wat jammer is dat de PCM maar een beperkt aantal nummers kan syncen, dus daar heb je niet veel aan. Ik heb echter een houder met voeding, dus dan kan ik direct op de iPhone in contacten selecteren.
IPod bediening is spartaans, maar functioneerd probleemloos en klinkt erg goed. Ik heb overigens wel de Bose audio optie.