Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
28 jul 2012 20:05
Heb ik eindelijk een Porsche Becker CR22 voor in mijn 993. (ja ik heb al gezien dat het wat moeilijker af te lezen is, maar het smoelt goed). Alles werkt gelukkig. Het spul gemonteerd, maar ik krijg hem er dus niet meer uit. Hij zit net iets scheef. De linkerkant wil net niet in het slot vallen zal ik maar zeggen. Dus ik heb echt even van de Becker sleuteltjes nodig. En laat ik die nou net niet hebben. Wie in het oosten kan me uit de brand helpen? Of heeft iemand zoiets al een keer meegemaakt en een oplossing gevonden. Hamer/beitel en snijbranders staan paraat maar zijn de laatste opties
28 jul 2012 20:18
OLAF.............
28 jul 2012 20:23
Ja maar die heb ik vanmorgen al lastig gevallen. En die zit volgens mij een eind uit het oosten vandaan.
28 jul 2012 21:16
ik kan met mijn hand achter de radio /dashboard komen. Maar heb ook de ene kant wat verder naar binnen geduwd
28 jul 2012 21:42
Ja ik kan ook achter de radio komen, maar alleen maar aan de linkerkant. Maar het hoort toch niet dat de radio aan één kant netjes aansluit en aan de andere kant uitsteekt???
28 jul 2012 21:50
Inderdaad - de radio hoort er netjes recht in te zitten - met de voorkant gelijk aan het dashboard (dus niet uitsteken).
bjft schreef:Ja maar die heb ik vanmorgen al lastig gevallen.
.. toen heb ik geschreven dat je ook een baby-zaagje door kunt knippen - en die twee stukje als uitbouw tools kunt gebruiken
De linkerkant wil net niet in het slot vallen
.. heb je een hamer met een dikke steel - zeg maar zo'n rubber handvat
Kop van de hamer in je hand houden - en de rubbersteel op de hoek van de radio zetten - voorzichtig duwen - en KLIK
28 jul 2012 21:52
Ik heb van kleine sleufjes links en rechts onderkant van de radio....becker traffic pro....daar heb ik van schuifjes ervoor...
Als je die bedoeld dan mag je hier in Enschede komen ophalen....
28 jul 2012 22:04
Die zijn gelijk ... "haken" - waar
top-left en
top-right op staat
28 jul 2012 22:07
Ja Olaf heb ik ook gedaan, maar je kunt er niet aan trekken om de radio er weer uit te halen. En de hamermethode heb ik in een iets andere versie al geprobeerd. Heb toch het idee dat ik met originele sleutels meer effect heb. Het zal wel weer een heidens karwei worden.
En Dial ik zal nog even aan je denken. Bedankt voor het aanbod in ieder geval.Mogelijk nog iemand in Zwolle of directe omgeving??.
28 jul 2012 22:10
bjft schreef:Ja Olaf heb ik ook gedaan, maar je kunt er niet aan trekken om de radio er weer uit te halen.
Daar heb je dat extra paar handen voor nodig, waar ik over schreef - eentje die de stukjes zaag naar buiten duwt - en een handje wat aan de achterzijde tegen de radio duwt ..
Als'ie echt scheeft zit - en links niet in z'n vergrendeling - dan kan je dat ook alleen ...
rechts ontgrendelen en duwen tegelijkertijd.En als'ie echt vast zit - heb je met die twee inbouw tools ook blauwe vingers
28 jul 2012 22:11
Olaf schreef:Die zijn gelijk ... "haken" - waar
top-left en
top-right op staat
Ik heb ze even erbij gehaald....Klopt...
28 jul 2012 22:15
Imitatie-Becker haken kon ik gewoon bij de automaterialenzaak in Eindhoven (Broekhuizen) halen, voor geloof 5 euro. Zijn misschien niet ideaal (beetje dun, snijdt nog iets in je vingers dus) maar werkt in de 968 wel om de Becker Grandprix te verwijderen.
28 jul 2012 22:23
Oke bedankt allemaal tot zover.Morgenochtend weer verder, Grand Prix kijken en dan indien nodig weer proberen. Wordt vervolgd....
29 jul 2012 10:38
Je mag ze van mij lenen maar Ik woon in Amsterdam dus beter voor 5 euro imitatie kopen.
Groetjes Peter
29 jul 2012 18:38
Inmiddels is de radio eruit. Bedankt allen.