Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Becker Traffic Pro inbouw

22 aug 2012 9:30

Graag had ik de volgende informatie gehad, ik heb afgelopen zaterdag een Becker Traffic Pro ingebouwd in mijn 993.
Bij de installatie had ik 2 extra signalen nodig om de gps te laten werken: 1ste snelheid signaal (GAL) en het 2de achteruit rijsignaal. Dat laatste signaal heb je wel niet echt nodig om hem te laten werken dus dat heb ik niet aangesloten.
Het snelheid signaal heb ik afgetakt van mijn snelheidsmeter in het dashboard: probleem is nu dat ik direct geen opening achter de snelheidsmeter & klok vind in het dashboard om dat kabeltje te trekken richting mijn radio.
Nergens zie en vind ik daar geen opening, blijkbaar is dat plaatwerk daar volledig afgesloten.
Heeft er iemand een idee waar zich een opening bevindt achter al de meters in het dashboard?Indien mij dit niet lukt dan ga ik met een Dremel een gatje moeten boren zodat ik de kabel proper kan wegwerken en aansluiten. Dit laatste zou ik eigenlijk liever niet doen vandaar mijn vraag.

Blijkbaar lees ik nu via het forum dat je dit signaal ook kan aftakken van de stuur-unit voor de automatische spoiler. Dit laatste is de gemakkelijkste oplossing. Hoe kan ik ook makkelijk het achteruit rijsignaal binnenhalen ?

Re: Becker Traffic Pro inbouw

22 aug 2012 9:31

Kom d'r maar in Olaf.... :popcorn:

22 aug 2012 10:36

Breker, breker :mrgreen:

22 aug 2012 11:57

Ik heb al een antwoord gegeven :wink:

En het staat op dit forum ook in Naslagwerk .. eenvoudig (en eventueel met behulp van de zoekfunctie) te vinden :popcorn:
Plaats een reactie