Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
30 dec 2012 0:15
Hallo
Hoe zit het met een lekke band bij de porsche s 911 bepaalde types 997 of andere modellen
deze hebben geen reserve band maar ook geen pompje of krik in de wagen.
bij de 991 zit een pompje met slaan keurig weggewerkt onder de voorkap
wie heeft hier ervaring mee of heeft een oplossing voor dit evt. probleem
30 dec 2012 0:17
BIj mijn 997 zit er onder de voorkap een spuitbus met schuim. Ik verwacht dat het zo is bij alle 997's want er is een speciaal vakje voor.
30 dec 2012 0:32
hoe pomp je hem dan op of hoeft dat niet met schuim??
30 dec 2012 0:59
is er niet een compressor die los te gebruiken is?
(vraag me af hoe dat precies zit in de 997 ... ook van mij
zou dat eerst proberen: gewoon oppompen, kijken hoe snel band leegloopt en indien mogelijk gewoon naar bandenplakker rijden zonder de schuimtroep gebruiken, indien niet nodig
30 dec 2012 1:23
schuimspuit op het ventiel zetten en leegschuimen. dan een stukje rijden zodat het schuim mooi rond door de band verspreid wordt. Schuim brengt de band weer op druk. soort van PUR. zie beschrijving op bus. kan je nog een hele tijd mee doorrijden...
30 dec 2012 11:19
dank je Delnoy ik heb nog een Italiaans boekje en geen zin gehad om het te lezen
ik heb Nederlandse besteld maar ja dat duurt effe
31 dec 2012 19:08
Ik heb bij mijn DD destijds ook zo'n schuimbus meegekregen van de VW dealer maar de verkoper adviseerde mij; "bij een lekke band beter niet gebruiken.... tast je band van binnen aan en kun jeje band binnen 6 maanden vervangen voor een nieuwe, beter is te wachten om afgesleept te worden en dan band laten maken door de garage"
Ik heb dus begrepen dat het spul niet al te best voor je banden is...