Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
24 apr 2013 17:53
Hallo allemaal,
tot mijn spijt is de antenne van mijn Targa 911 SC afgebroken. Hij zit rechts voorin gemonteerd. Ik heb geprobeerd
om met een sleutel het moertje los te draaien, maar dan draait het stuk wat onder de body zit mee. Echter weet ik niet
hoe ik hier bij kan.
Kan iemand mij helpen?
Mvg,
Targa911SC
24 apr 2013 21:02
Ik heb geen idee hoe het precies zit
, maar ik neem aan dat de antenne in je voorscherm zit
Dan RV wiel erafhalen, modderkuip (als een SC die heeft
) eruit halen en je ziet waarschijnlijk de antenne (met antennedraad) al zitten
24 apr 2013 21:15
Hiermee moet je aardig op weg komen.
25 apr 2013 9:18
WillemB schreef: modderkuip (als een SC die heeft
)
Is pas vanaf de 964
Inderdaad van binnen tegen houden - en anders "gewoon" slopen ... je moet er toch 'n nieuwe opzetten
26 apr 2013 9:29
Als de antenne bij een SC in het rechtervoorscherm zit dan is het een elektrische antenne (tenzij hij al een keer vervangen is/en afhankelijk van het modeljaar). I.t.t. de bestuurderskant is er aan de passagierskant genoeg ruimte onder het voorscherm, als je je wiel wegdraait heb je meer dan genoeg plaats, dan hoef je dat er ook niet af te halen.
Zoals gezegd aan de onderkant het draaien tegenhouden en dan schroef je de antenne er zo af.
28 apr 2013 14:27
is niet per definitie een elektrische antenne, maar je kunt in de wielkuip gewoon de antenne en kabel ontkoppelen. Tip: zorg dat de antenne kabel in de wielkuip blijft. Als je een nieuwe (elektrische) antenne installeert, maak je de kabels daarvan vast aan de oude antenne kabel en kan je de boel zo doortrekken tot in de cabine.
Tip: Hirschmann maakt goede antennes, koop je relatief goedkoop bij Conrad.