Heb me recentelijk een dergelijke autopoetsbrug aangeschaft (zie onderstaande foto) om makkelijker onderhoud/poetsklussen/velgenwissels te kunnen uitvoeren aan mijn wagens.
Heeft er iemand ervaring om met dergelijke poetsbrug een 911 (1985) op te tillen ? Meer bepaald : op welke punten til je de wagen op ?
In mijn instructieboekje (pagina 71, 911 Carrera) staat enkel hoe je de wagen moet opkrikken om een wiel te vervangen.
Heb even gegoogled, gevonden & uitgetest : je kunt de wagen perfect veilig opheffen als je de rubber pads van de brug onder de uiterste 'hoeken' van de kuip plaatst.
Ben iets gelijkaardigs aan het maken, maar dan de 'sobere' versie : nieuwe vloer, brug wat verzonken, werkbank & gereedschapskar achteraan, 2 wagens naast elkaar ; druk bezig, hopelijk klaar binnen een week of 3-4
Zal nog even duren : morgen & overmorgen chape gieten, dan laten drogen, weekje of 2-3 later vloeren, muren doen, elektriciteit, werktafel, gereedschapskar, etc ; de lift staat er (provisorisch) al, deze ochtend getest met de P op, werkt prima !
Foto's volgen zeker van zodra alles naar wens is !