Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

afdekplaatje hardtop 996

13 sep 2013 10:26

Goedemorgen ,
kan iemand een foto plaatsen van het afdekplaatje welke op het vergrendeling mechanisme moet worden geplaatst na het plaatsen van de hardtop op een 996 mk1 (bedoel de vergrendeling ongeveer bij de binnenverlichting bij het voorraam ;-) aan de raamstijl ppfff ,wat een omschrijving ;-)

kortom ,je trekt de hardtop strak bij het voorraam met de haak en daar zou een afdekplaatje op moeten na het vergrendelen, die is in de zomer verloren gegaan blijkbaar

thkzz

Re: afdekplaatje hardtop 996

13 sep 2013 15:02

Volgens mij kosten die geen drol....gewoon ff bestellen bij een Porsche centrum, sturen ze ook nog op naar je als je wil.

13 sep 2013 15:51

al gebeurd ,was meer op zoek naar onderdeelnummer daar er meerdere waren ,maar alpo heeft wederom prima geholpen thkzzz

14 sep 2013 16:54

Hey, inmiddels ook aan de 996. Dacht dat jij ook vastgeroest zat aan de 3.2 :wink: Zelfs nog een boxtur als tussendoortje. Toe maar!

14 sep 2013 17:07

Dacht dat jij ook vastgeroest zat aan de 3.2

Onder welke steen heb jij gezeten, Mick :?:

Taxi Hans gaat inmiddels al wat jaren met de ex. van Richard om :wink:

14 sep 2013 19:32

. Life goes on , mooi he 996 Mick

14 sep 2013 22:45

Time flies when you're having fun...

Helemaal top die 996 :thumleft: altijd heel hard geroepen dat de moderne Porsches saai waren, maar daar zat ik toch even goed mis... Uitzonderlijk als je zo goed bent als ik :^:

Als je je bedenkt dat de 996 alweer 15 jaar oud is, kun je je bijna niet voorstellen hoe goed die auto toen wel niet geweest moet zijn...
Mijn advies aan iedereen die zijn of haar mening wellicht toch iets te veel op de verhalen en de vooroordelen gebaseerd heeft, ga er maar eens mee rijden. Geloof mij. Ook dit is een echte 911. :drive: :drive: :drive:
Plaats een reactie