Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Mistlampen SC

26 okt 2013 18:28

Ik ben van plan mistlampen op mijn SC te monteren, maar aangezien ze onder de bumper te hangen , voor mij geen optie is omdat ik dat niet mooi vind.Er zitten geen sparingen in mijn onderbumper
om ze te monteren ,dat word sparingen maken of een andere onder bumper kopen. Wie heeft er wel eens sparingen zelf ingemaakt???? :drive:

Re: Mistlampen SC

26 okt 2013 20:11

ik heb de mistlampen bij mij zelf gemonteerd wel de originele , ik heb gaan afkijken bij een andere sc en opgemeten waar ik de gaten moest boren

26 okt 2013 21:19

Ik zou een onderbumper opsnorren met de uitsparingen erin.
Y
Daar kun je vervolgens ook Hella mistlampen oid in monteren, staat mooi.
Ik heb mijn beschadigde originele op die manier ook vervangen voor een stel Hella lampen.

27 okt 2013 11:45

Bedankt voor jullie reactie, de Hella mistlampen zijn die ook voor inbouw en waar kan ik die kopen? De orginele zie ik ook twedehans niet meer of weet iemand nog waar ze te koop zijn.

27 okt 2013 11:50

Heb je al eens gehoird bij vankessel in Deurne nederland . Mss hebben zij ze wel in tweedehands liggen

27 okt 2013 23:50

interessant projectje! heb er zelf ook over nagedacht, hou ons op de hoogte van de vorderingen aub!

28 okt 2013 13:54

Monteer anders gewoon een 3.2 keienvanger (of "onderbumper"...) waar de mistlampen al geïntegreerd zijn...

28 okt 2013 14:56

yep. een 3.2 boemper. ge zijt niet de eerste.

28 okt 2013 20:05

Mijn conclusie is originele mistlampen, zelf gaten maken of een andere onder bumper. Eerst op zoek naar mistlampen, ik zal jullie op de hoogte houden. :drive:

28 okt 2013 20:22

Hallo Bert,

Ik heb hier nog een keienvanger liggen van een 3.2 waar ik de rubberen onderspoiler onderweg heb gehaald en de mistlampen van heb gewisseld.
Er zitten dus gaten in van een rubber onderspoiler en 2 beschadigde mistlampen. Maar verder wel mooi recht.
Ik heb een rubber spoiler en 2 mistlampen van iemand gekocht en diegene kwam dus met het compleet geheel aanzetten zodat ik ook gelijk een mal kon maken voor de gaten van de spoiler. De keienvanger zou hij wel een keer weer bij me op komen halen, maar ik denk dat als ik hem vraag, dat hij die wel wil verkopen.
Als je dus een rubber onderspoiler hebt (of ook wil monteren) en zelf mooiere lampen regelt is het misschien wat voor jou.
PB me anders voor zijn telefoonnummer. De keienvanger ligt dus dicht bij jou in de buurt. :salut:

28 okt 2013 20:31

Elfer henkie2
Hallo ik zal heel graag zijn tefnr willen hebben,ik heb er wel belang bij kun je mij die doen toekomen.
Mvg Bert

28 okt 2013 20:38

Ik zou helemaal geen mistlampen monteren. Veel mooier zonder... :idea:

28 okt 2013 21:33

De een houd van blond en de ander van donker

28 okt 2013 21:48

:lol:

En mooi rood is niet lelijk :cheesy:

Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de 3.2 had, wilde ik juist een sc onderbumper monteren om zo geen mistlampen meer te hebben. Nooit van gekomen...

04 nov 2013 19:55

Voortgang project mistlampen.
Bij Elferhenke 2 die zeer mooie porsches te koop had een onder bumper opgehaald met twee mistlampen, ben nu opzoek naar twee nieuwe glaasjes voor de mistlampen omdat ze wat barsten vertoonden dat lukt ook wel weer.
Nu naar een spuiter om de onder bumper te laten spuiten. Als het spul gemonteerd is volgen er wat plaatjes zonder en met mistlampen. :drive:

04 nov 2013 20:55

Dit topic bedoelde je zondag, had hem even gemist zal hem vanaf nu volgen :D

Bert, succes met de opbouw :thumleft:

16 nov 2013 18:58

bert2 schreef:Voortgang project mistlampen.
Bij Elferhenke 2 die zeer mooie porsches te koop had een onder bumper opgehaald met twee mistlampen, ben nu opzoek naar twee nieuwe glaasjes voor de mistlampen omdat ze wat barsten vertoonden dat lukt ook wel weer.
Nu naar een spuiter om de onder bumper te laten spuiten. Als het spul gemonteerd is volgen er wat plaatjes zonder en met mistlampen. :drive:

Hey Bert,

Mooi geregeld zo toch? :thumleft:
Het was lastig om aan het telefoonnummer van de eigenaar te komen, maar toch gelukt.
Volgende keer met de Porsche komen :drive:

17 nov 2013 17:40

Elferhenkie 2

Ben er blij mee, ik heb hem zelf gespoten dat is wel goed gelukt al zeg ik het zelf.
Zit op de glaasjes te wachten die zijn besteld. Als hij klaar is kom ik wel langs.
Gr Bert :drive:

13 maart 2014 19:06

Afbeelding
Wat heb ik gedaan deze winter.Nieuwe keienvanger van 3.2 gemonteerd met mistlampen,en aan gesloten.
Zelf in kleur gespoten resultaat mag wel gezien worden.Verder witte knippers gemonteerd.
Afbeelding
Verder de beplating om de motor weggehaald met het ventilatorhuis en laten epoxeren.
In de blower van de verwarming in de motorruimte, een nieuw lager gemonteerd. Die blaast ook weer als een orkaan.
Die uitlaat er onder weggehaald en in de hitte bestendige verf gespoten. Nieuwe olie er in en kleppen gesteld, filter vernieuwd de motor op tijd gesteld.
Afbeelding
De tank gespoten daar zaten wat beschadigingen op.Nieuw verlourstapijt er in,op het oude tapijt zaten op de achterkant lijm resten dat zinde me toch niet.
Onder de auto de kachelkleppen ,en de regelaar tussen de voorstoelen afgesteld.
Afbeelding
Verder zelf nog wat gereedschap gemaakt .Zo ben ik de winter weer doorgekomen. Laat nu de zomer maar komen.

13 maart 2014 20:31

Ziet er erg netjes uit allemaal.
Zelf ben ik meer van het originele; SC betekent SC mistlampen.
Maar het geheel ziet er keurig uit.
Rijden maar, met dit mooie weer! :drive:

02 apr 2014 20:46

Afbeelding nog een plaatje

02 apr 2014 21:15

Afbeelding

02 apr 2014 21:16

Afbeelding

02 apr 2014 21:16

Afbeelding

02 apr 2014 21:19

Het lukt me niet om de foto's achter elkaar te plaatsen dan maar zo. De fotograaf was mijn dochter. :drive:
Plaats een reactie