Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
15 jan 2014 11:51
na montage van een nieuwe accu is het voltage na 1 dag al gezakt naar 12,2 v. De accu losgekoppeld en na 1 dag nog 12,7 v. Dus ik heb ergens een verborgen gebruik. Volgens mij blijft of het dashboardlkastlichtje branden of het lichtje in de bagageruimte voor. Nu heb ik alles afgezocht maar kan de schakelaar van deze twee lichtjes niet vinden.
Weet iemand mij te vertellen waar deze schakelaars zitten? Betreft een 911 996 MK2 4S
Laatst bijgewerkt door
charly50 op 15 jan 2014 12:19, in totaal 1 keer bewerkt.
15 jan 2014 12:07
idee om de zekering te verwijderen en het dan nogmaals proberen.
15 jan 2014 12:13
Bedoel je het dashboardkastlichtje? Indien zo, kun je ook de lampjes verwijderen of de lampunits. Zijn er binnen 10 seconden uit.
Daarnaast is een beetje 'continue accugebruik' toch niet zo vreemd? Het alarm en de infraroodontvanger van de CV zullen ook stroom verbruiken.
15 jan 2014 12:25
inmiddels met een videocamera getest of de lichtjes uitschakelen. Ze schakelen uit dus het gebruik komt niet van deze lichtjes. Het alarm gebruikt stroom, maar toch niet zoveel dat de nieuwe accu na 6 dagen helemaal leeg is? Zelfs de binnenverlichting brand dan niet meer.
De vorige auto van mijn vrouw had ook alarm, maar hij starte na 5,5 week vakantie nog gewoon.
Iemand nog een ander idee wat het gebruik zou kunnen zijn?
15 jan 2014 12:27
Schakelaar voorklep zal in het slot zitten. Dus bij open klep slot even dichtdrukken. Als licht uitgaat dan is het ok. Dashboard kastje weet ik niet maar kan je opzoeken op onderdelen overzicht wat op de Porsche site staat.
15 jan 2014 12:29
Als er een nabouw alarm in de wagen zit dat altijd eerst checken.
04 jul 2014 11:47
Vandaag weer rit gemaakt en zag dat het pcm display licht flikkerde. Was ook warm dus gebruikte stroom tijdens de stilstand.
Heb mijn auto aan een druppelaar staan dus was het geen probleem om te starten.
Indien ik geen druppelaar er op zet is mijn nieuwe silver accu leeg na 7 a 8 dagen.
Iemand een idee wat dit kan zijn dat het display stroom gebruikt tijdens de stilstand?
05 mei 2015 11:51
Eindelijk gevonden.
Het lichtje van de motorruimte blijft branden.
Ik had mijn spoiler handmatig uitgezet en zag toen dat het lichtje van de motorruimte blijft branden.
Kan hiervan de schakelaar ook niet vinden en maar de stekker eruit getrokken.
Iemand een idee waar deze zit?
05 mei 2015 13:16
contact zit in de slotvanger