20 jan 2014 23:48
20 jan 2014 23:51
20 jan 2014 23:54
21 jan 2014 0:18
21 jan 2014 1:11
21 jan 2014 1:32
21 jan 2014 10:19
21 jan 2014 10:23
Olaf schreef:Lijkt dan inderdaad op een sierstuk waarvan maar 1 pijpje open is ...
Overigens zijn de Audi's met 1 pijpje links en 1 pijpje rechts ook "nep" ... alle uitlaten vanaf de motor gaan door 1 demper - en worden dan weer gesplitst naar 2
21 jan 2014 10:31
21 jan 2014 11:47
Cazzo Super Veloce schreef:Olaf schreef:Lijkt dan inderdaad op een sierstuk waarvan maar 1 pijpje open is ...
Overigens zijn de Audi's met 1 pijpje links en 1 pijpje rechts ook "nep" ... alle uitlaten vanaf de motor gaan door 1 demper - en worden dan weer gesplitst naar 2
Alles aan Audi is nep, toch?
21 jan 2014 12:09
felix bahama 912 schreef:Zeker het kwaliteitsimago!!
21 jan 2014 12:25
21 jan 2014 23:23
21 jan 2014 23:41
22 jan 2014 0:08
22 jan 2014 9:04
Ronaldo schreef:Ik moet elke keer lachen als ik achter een landrover freelander diesel rij.
Iemand die 'm kent?
22 jan 2014 9:22
22 jan 2014 11:45
Ronaldo schreef: ...landrover freelander diesel....
22 jan 2014 13:52
Ronaldo schreef:Ik moet elke keer lachen als ik achter een landrover freelander diesel rij.
Iemand die 'm kent?
22 jan 2014 21:27
22 jan 2014 21:38
22 jan 2014 21:58
mckok schreef:Hebben jullie die uitlaten van Mercedes wel eens gezien? Denk je links en rechts dikke uitlaatpijpen te hebben maar in
werkelijkheid zijn het plastiek sierstukjes met een flinter dun uitlaatpijpje erin
24 jan 2014 6:03
molen934 schreef:Als ik mijn 335 start gebruikt hij één uitlaatpijp, bij meer vermogen komt de tweede erbij
Vandaar het verschil in kleur en verbranding
24 jan 2014 8:57
24 jan 2014 9:47
Tom schreef:Ik vond het ook altijd mooi dat je aan de uitlaat kon zien wat voor motor er in de auto zat. Bij bepaalde merken is een enkele pijp een 4 cilinder, dubbele pijp 6 cilinder, gebogen pijp een diesel, links en rechts topmodel etc. Nu zie je zelfs 75pk dieselhokken met sportpakket zodat ze een pijp links en rechts hebben alsof het racers zijn.