Bij mijn Audi gaat het vanzelf, prachtig toch! Bij de porsche moest ik het zelf doen met zo'n knopje boven de snelheidsmeter. Bij een cayenne weet ik het niet, maar ik kan mij voorstellen dat het ook zo gaat.
For all Panamera and new 911 Carrera models and for Cayenne/Boxster vehicles equipped with PCM incl. Navigation:
Step 1: Setting the Time Zone Please ensure that your vehicle is set up for the correct time zone. To do so, navigate in the multi-function display located in the instrument panel:
Vehicle > Settings > Date and Time > Time > Zone and then choose your applicable time zone.
Step 2: Activating Daylight Saving Time Adjust the Daylight Saving Time (DST) setting by going to:
Vehicle > Settings > Date and Time > Summer time or DST (+ 1:00) and select the tick box.
For Cayenne and Boxster vehicles without Navigation Module:
Navigate in the multi-function display located in the instrument panel:
Vehicle > Settings > Date and Time
If the tick box Summer time or DST (+ 1:00) is not selected: Scroll down and select the tick box.
If the tick box Summer time or DST (+ 1:00) is selected: Scroll down to Time and adjust the clock manually in the next screen by one hour.
ver boven de 200 schreef:Bij mijn Audi gaat het vanzelf, prachtig toch! Bij de porsche moest ik het zelf doen met zo'n knopje boven de snelheidsmeter. Bij een cayenne weet ik het niet, maar ik kan mij voorstellen dat het ook zo gaat.
ver boven de 200 schreef:Bij mijn Audi gaat het vanzelf, prachtig toch! Bij de porsche moest ik het zelf doen met zo'n knopje boven de snelheidsmeter. Bij een cayenne weet ik het niet, maar ik kan mij voorstellen dat het ook zo gaat.
ongelooflijk eigenlijk dat alleen Audi dat heeft voor zover ik weet. Loopt altijd op de seconde gelijk en stelt zomer- en wintertijd in. waarom heeft de rest dat nog niet? Audi heeft dit al jaren en het is toch echt geen rocket science. Tuurlijk, iets minder belangrijk dan een airbag maar kom op, het is 2014! we kunnen handsfree bellen, navigatie, auto kan zelf inparkeren, auto kan zelf afstand inschatten tijdens rijden en afstand bewaren