Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
20 apr 2014 16:25
Na in 2 dagen even 300 km op de klok erbij gezet te hebben met heel veel lol kom ik een manco-tje tegen wat voor de passagier niet altijd fijn is. De verwarming blijft alleen aan de rechterzijde warme lucht blazen in de voetenruimte. Zeker na even flink dorrknallen
Nou ben ik sowieso nog niet helemaal achter het ventilatie/ airco systeem met 2 boven elkaar geplaatste knopjes maar wie weet wat het euvel zou kunnen zijn?
Verder alleen maar lol, woeste indrukken en complimenten voor de verkoper van de 964.
20 apr 2014 17:21
ff zoeken voor meer info maar wss is de papieren geribbelde slang bij de voeten gescheurd. Deze slang zorgt ervoor dat de warme lucht uit de motorruimte bij de kachelunit komt. Als ie lekt haalt ie de unit niet maar verbranden je (bijrijders) voeten.
20 apr 2014 20:51
wat ben je weer behulpzaam Willem
. zoeken zoeken zoeken
20 apr 2014 21:03
Dank! Ga morgenochtend eerst de slang even nalopen!
Behalve dit euveltje.....wat een machine zeg!
20 apr 2014 21:18
Slang is hagelnieuw hoor ik net. Dan zal het wel de klep zijn die open(?) blijft staan rechts. Is er bekend welke servo de rechterkant aanstuurt?
Dank
20 apr 2014 21:36
Thnx...net iets vergelijkbaars gevonden. Of de achterklep of de klep in de mixing chamber zou het dan niet moeten doen. Toch even de slang goed nalopen daar ik lees dat warmte in de footwell bijna altijd door een slechte ( gemonteerde) slang komt. Leuk dit...
20 apr 2014 21:39
Fijne he ....964, houd je bezig zo'n auto
20 apr 2014 21:42
Na 2 dagen al
Ach, komt wel goed. Geen drama geval
20 apr 2014 21:54
Sorry dat ik er even op doorga...
Ik heb dus 2 kleine airco knopjes boven elkaar met daarnaast voor ieder een schuifje. Ik neem aan om boven en onder sepraat in te stellen. Nou heb ik vanmiddag met de airco op koudst gereden en toch was er warmte rechts..ik had koelere voetjes. Betekent dat dan dat de achterste kleppen rechts het signaal van naar buiten bij het achterwiel af te voeren warme lucht niet ontvangen?
Ik probeer even wat zaken inzichtelijk te krijgen direct vanaf de kachelpotten.
20 apr 2014 22:52
Servo 2 is waarschijnlijk de boosdoener. Vergelijk de stand even met Servo 4 en je weet genoeg
Lees anders
DIT EPISTEL even door.
Het is voor een model zonder airco maar de werking van de servo's is verder hetzelfde
De 964 heeft (voor zover ik weet) geen kleppen achterin, alleen een enkele blower die de lucht naar voren blaast, waar het verder wordt versterkt (vanaf stand 2) door nog 2 blowers voor links en rechts. De enige kleppen zijn die door de 5 servo's op de foto worden bediend.
21 apr 2014 16:56
Alles servo's werken dus das fijn. Toch de slang eens goed nalopen dan maar.
25 apr 2014 9:36
En aufgelost! De slang leek bovenaan goed om de buis naar de verdeelkamer aan te sluiten maar toch niet. Taai spul wel om het goed en strak om het plastic te krijgen zonder het plastic te vermorzelen.