Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
13 jul 2014 11:35
Ik heb het zojuist gelezen.. Na 5 dagen gaat schijnbaar het alarm op blokkade.
Elke keer bij openen, alarm af.
Ik heb hier net gelezen dat je met de sleutel het slot moet openen (deur niet openen), dan weer de afstandsbediening gebruiken.
Nou wist ik dat zojuist nog niet..
dus alarm ging af, met contact en starten.. Nog steeds alarm.. Accupolen er af gehaald...huh...nog steeds alarm en toen ging deze langzaam uit.
Buren blij.
Hoe moet ik nu eea weer aansluiten? Eerst plus dan min of andersom?
Help..
13 jul 2014 11:38
Minpool als laatst.
En dat je sirene langzaam uitging zal de batterij van je noodstroom sirene leeg zijn.
Succes.
13 jul 2014 11:43
Thnx en heb ik kans dat het alarm weer los gaat, dan zoek ik alvast mijn oordoppen;-)
13 jul 2014 22:45
Volgens mij kun je zodra het alarm afgaat bij monteren van de accupolen het meteen weer uitschakelen met je afstandbediening.
13 jul 2014 23:43
Bij mijn Boxster 986 gaat het alarm niet af na openen van de deur als de afstandsbediening niet werkt. Gewoon deur met sleutel ontgrendelen een dans sleutel in contactslot een alarm gaat niet af. Ik neem aan dat het fabrieksalarm hetzelfde is als bij de 996.
14 jul 2014 8:57
Dat heb ik ook. De knipperlichten gaan wel als een gek knipperen.
14 jul 2014 10:54
zoals geschreven, als alarm afgaat vergrendelen of ontgrendelen - als je de auto opkrikt met alarm er op
14 jul 2014 21:24
Ik zal het binnen kort even proberen..
Dus als hij niet meer op de afst bediening reageert na 5 dagen, sleutel in deurslot, naar links draaien, dan afst bediening gebruiken, dan pas deur openen.
Ik las ook ergens dat iemand schreef de sleutel in het doorslot steken, dsn naar links, dan gelijk weer naar recht, ops lot, dan pas afst bediening, dan pas deur openen.
14 jul 2014 21:42
Na vijf dagen
1 deur openen met sleutel.
2 sleutel in contactslot en draaien zodat de controlelampjes gaan branden.
Daarna kan ik de ab weer gebruiken.(986 uit 1998)
14 jul 2014 22:01
Blou schreef:Na vijf dagen
1 deur openen met sleutel.
2 sleutel in contactslot en draaien zodat de controlelampjes gaan branden.
Daarna kan ik de ab weer gebruiken.(986 uit 1998)
+1
16 jul 2014 17:03
Inderdaad de oplossing van Blou is de juiste..... als je de sleutel gebruikt en de deur opent hoor je als het goed is 1x een kort geluidssignaal. Overigens de reden dat je na 4 of 5 dagen de afstandsbediening niet meer kunt gebruiken is een ingebouwde veiligheid. Vraag mij niet om het nut of het waarom ervan.
16 jul 2014 23:25
996?
997: met sleutel deur ontgrendelen, niet openen - interieur verlichting gaat aan bij mij - sleutel uitnemen en gewoon openen met AB.
zoals TS zelf schrijft en lees anders de handleiding
17 jul 2014 9:58
waarom de AB niet meer werkt is om de accu te ontzien, niet onnodig electriciteit gebruiken, langer zonder bijladen!
de ontvanger in de auto luistert niet meer en is wakker te maken via de schakelaar aan het deurslot.
de 5 dagen zijn werkdagen, precies een week dus
19 jul 2014 12:28
Dikke Leo schreef:Inderdaad de oplossing van Blou is de juiste..... als je de sleutel gebruikt en de deur opent hoor je als het goed is 1x een kort geluidssignaal. Overigens de reden dat je na 4 of 5 dagen de afstandsbediening niet meer kunt gebruiken is een ingebouwde veiligheid. Vraag mij niet om het nut of het waarom ervan.
Wel binnen een paar seconden de sleutel in het contact doen en aanzetten ( dat de lampjes branden) anders gaat het alarm als nog af.