Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
25 jul 2014 18:58
Ik heb een terratrip 202 plus classic aangeschaft en wil deze graag gaan inbouwen in mijn 911 uit 1986, modeljaar 1987. Wie heeft er ervaring met het inbouwen? Tips and Tricks? Waar kan ik het beste de elektronische snelheidsmeter aftappen?
Hoor het graag.
25 jul 2014 19:09
wist niet wat het was. even gegoogled.
Kwam deze ook tegen, wellicht dat je hem al had gevonden:
http://www.classicrallyclub.com.au/docs ... 202%2B.pdf
25 jul 2014 19:36
Ja die is het (eigenlijk de belmog versie uit belgie, maar alleen frontje is anders en andere sticker) en de handleiding heb ik er natuurlijk bij.
Ga hem gebruiken met de DSI. Je moet dan het elektronische snelheids signaal aftappen.
Het display past precies op de plaats waar normaal de asbak zit (als je die eruit haalt)
Iemand ervaring?
25 jul 2014 19:43
Heb geen ervaring met een Porsche maar bij mijn Engelse klassieker..De puls gever op de remklauw en de contractant op de velg.hierna kalibreren.
25 jul 2014 19:53
Tellersignaal komt van de versnellingsbak, is geloof ik een 'magnetisch' signaal.
25 jul 2014 20:49
Bij een Carrera 3.2 kan je de puls(e) aftakken achter de klokken winkel.
Ik weet even niet meer welke kleur draad het is - en waar deze zit, maar heb dat hier ooit weleens op het forum geschreven.
25 jul 2014 21:20
Xa4 schreef:In mijn 911 uit 1986, modeljaar 1987.
Dat meen je niet xa4. Eindelijk, na al die jaren. Foto's?
25 jul 2014 21:21
Wordt even lastig zoeken Olaf met > 37.500 berichten op jouw teller
25 jul 2014 23:49
@ Olaf: ja leek me ook de beste optie. Moet nog uitzoeken hoe ik precies het beste bij welk draadje kan komen.
Weet je nog ongeveer wanneer je erover had geschreven? je hebt zoveel berichten geschreven
26 jul 2014 0:16
Eh .. nee.
Heb (zelf) ook even de zoekfunctie gebruikt .. maar kan het niet zo snel vinden.
Uit m'n hoofd is het een rood-bruine draad ... maar ook dat wil nog weleens anders zijn.
Het beste is om even te meten ... 1 achter het stuur (met de klok er uit) en de ander er naast met de meter aan het draadje ... dan even langzaam een stukje vooruit rijden
26 jul 2014 9:18
Zoals harryv8 aangeeft, kun je ook een eigen pulse gever installeren
Die zet je dan op de voorwielen.
Voordeel hiervan is dat je geen afwijking krijgt in de afstand agv slippende / driftende achterbanden
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.