Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
19 aug 2014 15:19
Dit onderdeel vond ik zojuist los liggend tussen de diverse bedrading onder de bestuurdersstoel. Het komt mij niet bekend voor, en het leek onder die stoel nergens bij te horen / op te passen. Kan iemand zeggen wat het is?
19 aug 2014 15:23
Zie er wel eentje staan in de onderhoudshistorie, maar dat was november 2004. Al zit er wel een gat in de onderhoudshistorie tussen 2006 en 2011 waarin ongetwijfeld wel aan de auto gewerkt is.
Ik neem maar aan dat het ding bij het vervangen gevallen is en niet weggehaald (en dat dit dus een defecte is). De motor loopt mooi verder en dat is volgens het almachtige internet de maatstaf of dat ding goed werkt.
22 aug 2014 11:47
Dit is een duur onderdeeltje, overigens zijn deze apparaten wel goed schoon te maken, zorg wel dat je een cleaner gebruikt die speciaal voor de LMM bedoeld is (deze laten geen residu achter als de vloeistof opdroogd) bij een 996 of 997 heb je ze er zo uit, bij een boxster moet je eerst de cabriokap wegklappen, het tapijt weghalen en de motorafdekplaat verwijderen. Testen of hij nog goed werkt lukt alleen met uitleesapparatuur, een nieuw exemplaar verbruikt rond de 1,03 Volt.
22 aug 2014 11:57
Ik heb al vaker onderdelen en gereedschap onder mijn stoelen gevonden. Ze hebben hem vast laten vallen toen ze hem hebben vervangen. Ik zeg zlijten op MP...Gebruikte Porsche onderdelen zitten in de lift