Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

PCM 2.1 in 997 toont geen verkeersmeldingen meer op kaart

15 okt 2014 10:29

Sinds vorige week maandag toont mijn PCM 2.1 in mijn 997 GTS geen files/verkeersmeldingen als blauwe driehoekjes op de kaart display. Terwijl dit nu net zo handig is. Alleen de wegwerkzaamheden worden nog getoond terwijl ik die voorheen juist nooit zag. Ik heb al de instellingen doorgelopen en alles lijkt goed te staan. Hebben wellicht meer gebruikers hier last van?

Re: PCM 2.1 in 997 toont geen verkeersmeldingen meer op kaar

15 okt 2014 10:44

Kan je niet de stroom er even af halen zodat hij gaat resetten en alles weer opzoekt :?:

15 okt 2014 20:06

Driver4S schreef:Sinds vorige week maandag toont mijn PCM 2.1 in mijn 997 GTS geen files/verkeersmeldingen als blauwe driehoekjes op de kaart display. Terwijl dit nu net zo handig is. Alleen de wegwerkzaamheden worden nog getoond terwijl ik die voorheen juist nooit zag. Ik heb al de instellingen doorgelopen en alles lijkt goed te staan. Hebben wellicht meer gebruikers hier last van?

Hier precies hetzelfde in mijn BMW (van een paar maanden oud) in mijn 997 nog niet gekeken...
Denk dat het aan het TMC signaal (van 538 ??) ligt ?

15 okt 2014 20:27

PCM 2.1 :?: Moet dat niet PCM 3.0 zijn :!:

15 okt 2014 20:28

Probeer eens een andere zender zoals BNR bijvoorbeeld misschien dat het inderdaad aan het TMC signaal ligt.

20 okt 2014 10:44

@Michiel911. Bedankt voor de tip. Vandaag van radiozender gewisseld van Radio 1 naar BNR en toen kwamen de files weer in beeld. Radio 1 heeft blijkbaar een probleem. Maar dat hadden ze toch al want het zeur niveau is er wel heel erg hoog de laatste tijd maar dat is een ander topic.

20 okt 2014 11:24

Dat "probleem" heb ik ook met mijn BMW, ik zie alleen maar wegwerkzaamheden door heel NL.
Heel vreemd :(
Plaats een reactie