Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
09 feb 2015 23:38
Hallo,
Kan er mij iemand vertellen hoe je de koffer van een 968 handmatig open krijgt. De kabel van het elektrisch slot is gesprongen (heb ik gehoord toen ik de koffer wou openen) en ik durf echt geen kracht meer op mijn contactsleutel uitoefenen als ik probeer de koffer handmatig te openen. Ik ben bang dat de sleutel in het slot van de koffer zou afbreken. Bedankt voor jullie hulp. Mvg Philip
09 feb 2015 23:51
Is het een Coupé?
Dan even binnendoor naar de kofferbak kruipen. Tapijt met drukknopen losmaken en bij het slot (maar dan de binnenzijde) zit een lus die je naar rechts kunt trekken.
Heb hier nog een boekjespakket van een 968 liggen en kan e.v.t. een foto van het plaatje met uitleg voor je maken.
10 feb 2015 0:12
Hallo,
Dank voor de reactie. Het is inderdaad een coupé. Ik had gehoopt dat er een andere oplossing was maar ik zal inderdaad even naar achteren moeten kruipen om de koffer open te krijgen. In ieder geval bedankt ! Mvg Philip
10 feb 2015 10:25
Als je het bestuurdersportier opent zit er aan de kant van de haak waar het slot in valt een ventilatierooster. Ik meen dan er bij diverse type Porsche's hier ook een lus achter zat maar ik weet niet of dit bij de 968 ook het geval is.
12 feb 2015 0:03
Hallo,
Bedankt voor de reacties. Ik ben achterin "gekropen" en achter de bekleding zit inderdaad een lus die je naar rechts moet trekken om de koffer handmatig te openen.
Ik zal morgen ook eens dat ventilatierooster bekijken.
Heeft er iemand een idee hoe het openen van het slot moet hersteld worden ? Mvg Philip