Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

installatie dakspoiler 964

01 apr 2015 10:40

beste porschegenoten,
enige tijd geleden heb ik een dakspoiler met 3e remlicht voor de 964 gekocht en deze is net gespoten dus kan geinstalleerd worden.
volgens mij is dit geen diy klus gezien het feit dat het draadje via het rubber naar binnen geleid moet worden.
wie heeft er goede tips om dit te laten doen in de omgeving van den haag en wellicht ook een prijsindicatie?

alvast bedankt.
zal foto's plaatsen als eea erop zit.

groet,
pp964c2

Re: installatie dakspoiler 964

01 apr 2015 10:43

Dit is volgens sommigen hier echt wel een dhz klus, hoor.

Ik heb het desondanks ooit laten doen bij vdGugten in Bodegraven, tegelijkertijd met een jaarbeurt en wat ander werk.

Weet daarom de exacte prijs niet meer, maar zal wel meevallen.

01 apr 2015 12:13

+1 dhz :thumleft:

01 apr 2015 15:36

pegelsc2 schreef:volgens mij is dit geen diy klus gezien het feit dat het draadje via het rubber naar binnen geleid moet worden.

Nope -

• 2 draadjes van binnen naar buiten - en met stekkertjes aansluiten op de draadjes van het 3de remlicht.

Ruit van een 964 zit "gewoon" in rubber - en niet gelijmd. ... je kan dus redelijk wat zelf, qua draadjes doorvoeren

01 apr 2015 16:57

http://rennlist.com/forums/964-forum/11 ... -long.html

:salut:

01 apr 2015 23:14

Dank voor alle tips. Zal laten weten hoe eea is verlopen. Gr ppc2

02 apr 2015 21:05

Ik lees in het verhaal van Rennlist dat er een gaatje geboord wordt, is niet nodig mits je handig & voorzichtig bent. Ik heb met flink wat geklooi zonder beschadigingen de draadjes tussen de ruit&rubber door kunnen voeren (met harde kern electriciteitsdraad en daar dan een knik in die je ertussen wringt, de ruimte gemaakt voor de draden van het remlicht)
Kortom lekker opgevouwen achterin zitten en dan boven je macht :twisted: de draadjes tussen rubber&ruit doorvoeren & klaar is Pegelsc2.
Gaatje boren kan ook dus :mrgreen:
Plaats een reactie