Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Geel is het nieuwe wit... Of toch niet?!

02 aug 2015 20:57

Nu ik mijn Litronics verwezen heb naar de onderdelenkast, wil ik wel eens kijken of ik een paar gele H7 lampen kan vinden. Maar dan wel met e-keurmerk. Philips colorvision heb ik gezien, maar is het denk ik net niet. Ik wil gewoon van die ouderwetse gele pitten... 8)
Laatst bijgewerkt door MickRS op 20 aug 2015 19:35, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Geel is het nieuwe wit...

02 aug 2015 21:01

Of eventueel folie?!

02 aug 2015 21:12

Of je plast die koplampen gewoon vol. :mrgreen:

02 aug 2015 21:34

Is deze wat?

Afbeelding

02 aug 2015 21:49

Thanx! In ieder geval een e keurmerk. Vraag is alleen of ze niet te heet worden? Dan branden de reflectoren in...

02 aug 2015 22:15

Philips Colorvision kun je laten liggen. Dingen hebben een minimale gele gloed maar meer niet.

Momenteel rij ik met deze:
http://www.carfantasy.nl/nokya-stage-hy ... 18858.html

In het verleden ook deze gehad:
http://www.carfantasy.nl/gp-thunder-xen ... 91150.html

Beiden geen E-keur geloof ik maar geen problemen mee. Heb ook die goedkopere van die winkel gehad maar die gingen om de haverklap stuk.Vergeet niet om je stadslichtjes (die kleine steeklampjes bij de meeste auto's) mee te vervangen voor een mooi geel lichtbeeld.

Folie is wel mooi (mits je het zonder luchtbubbels aangebracht krijgt) maar officieel is het verboden en moet je het ook iedere APK verwijderen. Glazen verven is ook een mogelijkheid maar zie dat maar egaal aangebracht te krijgen.

In ieder geval succes en ik ben benieuwd wat het gaat worden. Zelf ben ik gek op gele koplampen, lekker onderscheidend in xenon land + rustig aan je ogen. :thumleft:
Laatst bijgewerkt door THE MUD op 02 aug 2015 23:08, in totaal 2 keer bewerkt.

02 aug 2015 22:44

Het was even googelen, maar denk dat ik deze maar eens moet bestellen. Met e-keurmerk!

65544

Lekker heur:
Not only do they look great at night they have an awesome yellow tint in the day as light shines through the bulbs onto your reflectors even when they are off so your lights always look great.

02 aug 2015 23:01

Volgend topic: rood is het nieuwe wit? :mrgreen:

02 aug 2015 23:07

:lol:

Dat geel is een beetje een fetish van mij. Ooit als klein menneke in de jaren 70 in Frankrijk een 'alpine' blauwe 930 met gele koplampen gezien. Man, wat vond ik dat 'far out'. :mrgreen:

Volledig gele folie kan echt mooi zijn op een stoere coupe, maar ik denk dat juist die gele reflectie net goed is op mijn auto... 8)

12 aug 2015 17:39

In het verleden heb ik gele folie gebruikt, functioneerde goed;

Afbeelding

En inderdaad, als ik een Alpine zou hebben (een A110 uiteraard...) dan ook beslist gele peertjes!

Re: Geel is het nieuwe wit... Of toch niet?!

20 aug 2015 19:40

Ik heb ze vandaag erin gedaan, die gele pitten. Maar het resutaat was niet wat ik ervan verwachtte... :? Dus voor mij iig geen gele pitten in de 996. Heeft denk ik te maken met de vrij complexe reflectoren in de unit. Pakt heel anders uit dan bij een 'ouderwetse' ronde lamp...:idea:

Heb nu wel 6 gele h7 lampen en de stadlichtjes over in het geel. Binnenkort te zien in het 'marktplaats' deel van dit forum. :mrgreen:

21 aug 2015 9:43

http://www.porschecentrumleusden.nl/occ ... 4s-pdk-735

ook geel :mrgreen:

21 aug 2015 9:47

ook geel. :^:

Afbeelding

21 aug 2015 11:49

Jaja, ook geel. Of was het toch g... :mrgreen:
65706

21 aug 2015 12:38

Tja, het zal nooit een 930 worden...... :mrgreen:

Afbeelding
plakfolie.

Gele BMW ringen een optie?? Afbeelding

Of de reflector met speciale gele verf spuiten? http://andysapp.com/page/37/
Plaats een reactie