Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Wie heeft ervaring met een Blaupunkt Velocity VA 475?

10 aug 2015 20:28

Sinds kort ben ik in het bezit van mijn eerste Porsche, een Midnachtblauwe 993 Targa uit '97. Nu zit er op dit moment nog een Velocity Blaupunkt VA 475 in. Wie heeft ervaring met deze versterker (in combinatie met een Becker Grand Prix)? Hij zit nu op een lelijke zichtbare plek bij de bijrijder. Heeft iemand (Olaf?) ervaring met het verplaatsen van zo'n versterker naar bijvoorbeeld onder de bijrijdersstoel?
Laatst bijgewerkt door Fullback op 11 aug 2015 10:07, in totaal 2 keer bewerkt.

Re: Velocity VA 475

10 aug 2015 21:39

Ik zou in de titel van het bericht beter aangeven wat je wilt/ zoekt.
Deze titel zegt vrijwel niemand iets..
My 2 cents .. :popcorn:

Mooie kar trouwens zo'n midnight blue 993... Brings back good memories... :cheers:

10 aug 2015 21:44

Je kunt deze ook plaatsen in je kofferruimte.
Afbeelding

Misschien extra tips:
http://rennlist.com/how-tos/a/porsche-9 ... ier-378123

10 aug 2015 22:50

Sorry voor de 'onhandige' onderwerp omschrijving. Zou die versterker ook nog meer 'weggewerkt' kunnen worden?

Re: Wie heeft ervaring met een Blaupunkt Velocity VA 475?

11 aug 2015 20:48

Er is hier op het forum een hele goede autobekleder actief, Revoko
Ben er eens geweest op een technische dag. Heeft ongetwijfeld een mooie oplossing..
Gewoon even een afspraak maken en langsrijden, kost je niet de hele wereld en is een echte vakman. :thumleft:

12 aug 2015 10:02

Top, dank jullie voor de info zover. Mijn vraag is ook eigenlijk of deze versterker niet veel te groot is voor mijn 993? Ik bedoel teveel vermogen. Is het nodig om zo'n versterker te laten zitten?

12 aug 2015 14:07

Is helemaal afhankelijk van wat je er zelf mee wil. Wil je veel en hard muziek luisteren dan laten zitten en gebruiken. Anders niet.
Heb zelf een Blaupunkt met externe equalizer en versterker. Zelden aan staan.Maar zit ook niet in de weg :wink:
Plaats een reactie