Als de servo wel werkt op een batterij heeft het niet zo veel zin om een constante 12v te trekken vanuit de accu, dat bevestigd dat de servo werkt.
Zou dus kunnen betekenen dat er een kabelbreuk zit of een slechte massa naar de betreffende connector/aansluiting voor de servo. Dit kun je meten met basis kennis elektronica en een multimeter.
Ik zou beginnen met de connectors achter op de CCU los te halen en te controleren op corrosie. Vaak is loshalen en opnieuw aansluiten voldoende om slecht contact op te heffen.
Verder kan het aan de schuifknop van de luchtverdeling liggen. Kortom de CCU een keer uit elkaar halen en reinigen. Bv met contactspray (hoewel dit maar een tijdelijke oplossing is).
Verder kun je het signaal van de CCU naar de servo meten. CCU geeft direct een variabele spanning af naar de servo's. Je kunt een 'zoom' speldje prikken op de betreffende draden. Kleurcodes draden kun jij uit het schema halen onder de volgende link (worden afkortingen gebruikt bv. GB is Groen Blauw):
http://www.bergvillfx.com/skin/frontend ... 93hvac.gifJe kunt met een T-OBD kabel + Scantool of de 'Hamer' de foutcodes van de CCU uitlezen. Tevens kun je testen laten lopen die o.a.je servo's testen.
Ben je in de buurt van Eindhoven of bereid die kant op te komen wil ik de P graag voor je uitlezen en testen.
Als je pech hebt is de opamps TCA 2465 defect. Deze kun je eenvoudig vervangen, echter is deze moeilijk te krijgen. CCU guru Tore Bergvill kan je er aan helpen of ff googlen.