Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
09 nov 2015 22:44
Beste
Mijn becker indianapolis zijn gps functie heeft een fout.
Als ik de gps opzet heb ik meerdere satelieten die hij ontvangt maar de gps blijft denken dat ik ergens in nederland zit,
Kan ik de radio of en gps resetten zodat deze mijn zogezegde huidige plaats vergeet
Of een handleiding
Graag hoor ik van jullie
10 nov 2015 21:07
Bedankt voor de handleiding,
Ga is proberen her te kalibreren.
thx
11 nov 2015 10:49
volgens mij heb ik hetzelfde gehad maar weet alleen dat ik bij instellingen iets veranderd heb aangaande de "pulsgever" die stond verkeerd. is helaas al even geleden dus dat gaat zoeken worden
11 nov 2015 13:26
Ben nu tot de conclusie gekomen dat ik de snelheids puls gever "gai" signaal niet heb aangesloten.
Zou dit echt het probleem kunnen zijn ?
Heb al de kalibratierit opnieuw proberen te doen maar er blijft gewoon op scherm klaar om calibratie rit te starten staan.
Heb al paar km gereden en niets veranderd.
Op scherm veranderen alle waardes behalve "wiel" heeft dit met gai signaal te maken ?
Thx
11 nov 2015 13:34
ik denk inderdaad mij te herinneren dat dit het euvel was. die van mij bleef op het adres van de oude eigenaar staan en waar ik ook reed het was altijd 7.8 km van het adres
en wilde het systeem iedere keer maar weer dat ik draaide. na het aansluiten van deze pulsgever was het direct over.
11 nov 2015 17:38
Thx voor alle reacties
Probleem opgelost kabel gelegt van wit/rode draad
Van de stuurdoos van de spoiler en problem solved
Grts
11 nov 2015 19:22
nu kun je gewoon niet meer verkeerd rijden.
14 nov 2015 13:12
Veel navis werken geheel of grotendeels op GPS.
Het grappige van de Becker is dat die juist heel erg "leunt" op de pulsen van de wielen (afgelegde afstand) en sensoren in de Becker die draaiing (bochten) signaleren. Zonder het pulssignaal van de wielen, of een niet gecalibreerd signaal, is de Becker helemaal de weg kwijt !
Deze mix van sensoren maakt de Becker juist zo enorm precies, omdat hij beter weet waar hij is en hoe hij beweegt dan je met alleen GPS kan bepalen. Daarom is de oude Traffic Pro bij mij nog enorm geliefd !
14 nov 2015 14:27
en daarom zit ook deze in mijn auto.
zat al bij de aankoop er in dus heb extra mazzel
17 nov 2015 4:25
Ik weet niet of ik dit hier mag posten maar ik zou graag een Porsche liefhebber blij maken met een Becker Traffic Pro High Speed Limited Edition met twee cd's en boekjes
17 nov 2015 7:28
Nee dat mag je hier niet posten en tevens zijn het forumregels dat je de vraagprijs vermeldt
17 nov 2015 17:12
Dank voor de reactie ik zie dat hier een aparte topic voor is!