Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
10 feb 2016 23:29
Goedenavond, ik ben met een 928 s4 bezig uit 1988, als je de auto start ging de koelvloeistof temperatuur en de oliedruk maximaal omhoog. Ben achter wat schema's aangegaan en daaruit wat metingen vericht wat mij opvalt is dat op alle 2 de draden van de koelvloeistofsensor 12v ten opzichte van massa staat als de stekker van de sensor af ligt. 1 draad komt uit de central informer (daar lijkt mij de voeding vandaan te horen komen), en naar de andere kant gaat er 1 daad (blauw/geel) naar de teller toe in het schema is te zien dat er 3 draden op de koelvloeistoftemperaruur meter zitten, nu is het mij onduidelijk waarom er voeding vanuit de teller op die draad komt. Ik heb verder het tellerhuis los liggen nu wat wel opvalt is dat als ik de auto nu start hij uitvalt en pas na een paar uur weer start, terwijl voor het los lag hij gewoon keurig bleef lopen. Betreft hier wel een strosek maar is qwa electronica weinig anders aan. Mijn vraag heeft hier iemand ervaring mee of is er ergens inzicht in signaalspecificaties?
10 feb 2016 23:39
Stel de vraag via PB ook even aan forummer esteban (zie zijn project topic), die heeft het dashboard van zijn 928 volledig open liggen momenteel en kent er zo te lezen wel iets van
Succes met het vinden van een oplossing
15 feb 2016 8:20
Te laat gezien hier, heb PB gestuurd....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.