Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

aansluitschema elek.spiegels 911SC '79

07 maart 2016 18:21

Hallo 911-liefhebbers,

Voor m'n 911SC '79 ben ik op zoek naar een duidelijk aansluitschema voor de bedrading van de buitenspiegels.
Eén joystick (6 aansluitpunten) in de linkerdeurstijl, een keuze-schakelaar L of R onder de toerenteller.

De linkerspiegel heb ik nu werkend, echter als ik de keuzeschakelaar omzet naar Rechts, lijkt het een heuse flipperkast :scratch:

Wie-o-wie maakt me wijs?

Re: aansluitschema elek.spiegels 911SC '79

07 maart 2016 21:08

Ik verwacht dat er niet veel te verbeteren viel aan het oorspronkelijke ontwerp, hierbij het schema voor de spiegels in de 3.2....

Vrijwel alle draden van beide spiegels staan parallel aan elkaar, alleen één draad die direct naar de motoren van de spiegels gaat loopt via de keuzeschakelaar (changeover switch). Je zou even moeten puzzelen of je in je SC dit patroon herkent ...

Afbeelding

08 maart 2016 9:20

Dank je wel, met dit schema ben ik echt geholpen. Enige wat mij nog niet duidelijk is, is het exacte aansluitschema op de bedieningsschakelaar (joystick). Daar staan namelijk geen nummers of codering op. Iemand daar nog iets voor beschikbaar? :wink:

08 maart 2016 10:30

Zit hier misschien iets bij waar je wat aan hebt?

http://www.classickabelboomcompany.com/ ... index.php/

08 maart 2016 20:38

http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... iring.html

hiermee geholpen?

10 maart 2016 11:43

Willem911SC schreef:Dank je wel, met dit schema ben ik echt geholpen. Enige wat mij nog niet duidelijk is, is het exacte aansluitschema op de bedieningsschakelaar (joystick). Daar staan namelijk geen nummers of codering op. Iemand daar nog iets voor beschikbaar? :wink:

Wat je in het ergste geval kan doen, is met een universeelmeter puzzelen wat er gebeurt met de verschillende pennetjes als je de joystick bedient, dan is wel uit te vogelen wat wat is ...

17 maart 2016 14:01

Heb je nog hulp nodig Willem ?

Ik heb de bekleding van mn deur af liggen op het moment, en kan makkelijk kijken welke kleuren aan welke pennetjes hangen van de joystick.

Als je even aangeeft wat je nog wilt weten dan zoek ik dat even op of maak een fotootje oid.
Plaats een reactie