Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

porsche 944 type 2 kachel storing

01 jun 2016 23:10

hoi mijn Porsche 944 type 2 (1985)

heeft al lang het probleem dat de temperatuur regeling niet goed werkt als hij helemaal naar links staat dan blaast hij wel koude lucht maar als ik hem ook maar een klein beetje naar rechts draai gaat hij gelijk warme lucht geven kan de temperatuur niet echt regelen het is of koud of heet
en als ik hem van warm naar koud zet duurt het even voordat hij koude lucht gaat blazen

hoop dat iemand weet waar het aan licht

Re: porsche 944 type 2 kachel storing

01 jun 2016 23:17

Ik weet dat onder het dashboard een servo zit die een klep bedient. Deze zijn aan elkaar verbonden met een bedieningsstangetje. Daar waar het stangetje aan de klep verbonden is breekt het clipje nog wel eens af.

Dan krijg je soortgelijke symptomen.

Check het even, bevindt zich aan de bestuurderszijde, onder het dashboard tegen de kachel aan.

04 jun 2016 9:18

okee bedankt voor de info ik heb het nagekeken en inderdaad dat klipje bij het mechanisme is bij mij weg het stangetje hang los aan de servo
van de week ga ik opzoek naar een ander klipje en dan hoop ik dat het opgelost is

mvg danny

04 jun 2016 12:25

Top! Laat even weten of dat het probleem oplost en waar je de onderdelen gevonden hebt. Ik moet dit namelijk ook nog even bij een 944 van mij doen ;-)
Plaats een reactie