Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

welke stoelen in de Boxster ?

19 aug 2016 23:55

Aangezien mijn bestuurdersstoel wat ingezakt is en slijtageplekken vertoont ben ik aan het rond kijken naar de opties.
Maar wat is nu de betere keuze?
Mijn huidige interieur is lichtgrijs leder incl zelfde kleur Dash en deurpanelen.

De opties die bij mij opkomen zijn;
-originele stoel laten opvullen en leer herstellen dmv kleuren ofwel delen vervangen.
-een nette stoel in zelfde kleur erbij zoeken
-2 andere stoelen in een andere kleur kopen.

Bij de laatste optie komen dan weer extra vragen boven.
-dan meteen alles een andere kleur? Of gewoon bv 2 zwarte stoelen erin zetten?
-welke andere stoelen kies je dan?
*Origineel zoals nu
*Sportstoelen zoals een optie was op diverse modellen (niet de kuipstoelen. Maar die iets bredere boven aan)
*Stoelen uit een ander type zoals bv 987, 997, 964

Iemand enig idee welke stoelen het beste zitten qua comfort?
Ik wil graag een stoel waar ik goed, lekker in zit maar wel wat zijdelingse steun.
Ik ben bang dat bv een Turbo stoel te smal zal zijn aangezien ik niet de kleinste ben.
Zijn de nieuwere type stoelen beter, of juist slechter?
Er staat zoveel te koop, voor heel verschillende prijzen dat ik hoop dat iemand iets zinnigs kan vertellen, ervaring heeft of gewoon zijn mening over zijn eigen stoelen wil delen.

Re: welke stoelen in de Boxster ?

20 aug 2016 0:18

Ik zou gaan voor optie 1 en het dan door een goed bedrijf laten uitvoeren.
Twee andere stoelen in een andere kleur staat rommelig. Meteen alles in een andere kleur klinkt alsof je spijt hebt van je keuze.

20 aug 2016 0:48

Twee andere stoelen en dat het rommelig was inderdaad voor mij ook een minpunt.
Wat betreft spijt van de keuze niet direct, maar het lichtgrijze valt me wat tegen wat betreft vies worden.
De stoelen zijn snel zwart/ogen vies, en het Dash oogt snel smoezelig. Je blijft aan tt poetsen. Ik denk dat dat met bv zwart minder is.

Maar zwart is dan ook weer meer standaard en veel voorkomend. Wat ik dan weer jammer vind.

Rood en crème wordt hem niet in de eerste plaats. Denkend aan de overspuitbeurt en de kleur die ik in gedachte heb daarvoor.

20 aug 2016 8:25

Zwart is en blijft mijn favoriet, maar als de rest grijs is dan zou ik de oude op laten vullen

20 aug 2016 9:47

Als niet alles grijs is zou je nog zwart kunnen nemen. Ik heb zelf ook niet de standaard stoelen er in maar sport stoelen met een harde achterkant welk zilver zijn. Die zitten wel aanzienlijk beter dan de stoelen die ik in de 2.7 had.

20 aug 2016 15:07

Hallo Martinos,

afgelopen week was ik bij Automotion in Rotterdam (tel: 010-2180725) op bezoek om een zwarte hardtop die te koop stond op te halen. Tevens hebben zij de ontbrekende spin-locks op mijn Boxster gemonteerd (wat een K-klus)

Er zit een heel klein deukje in de hardtop. Deze wordt nog kosteloos gerepareerd.

Top bedrijf met goede service. (ik heb geen aandelen hoor)

Mbt jouw stoelen. Zij hebben 2 hele mooie zwarte stoelen staan met harde grijze achterzijde zoals in vorige reactie omschreven.

Prijs weet ik niet, maar je kunt er altijd een een telefoontje aan wagen. Eigenaar is Ralf Houweling.

20 aug 2016 17:24

Dat zal geen goedkoop setje zijn, gok ik.

22 aug 2016 10:28

gewoon je stoel brengen bij een autobekleder deze kan hem weer perfect maken .
kosten zijn te overzien.

:salut:

24 aug 2016 18:55

Ik weet nog wel een goeie in Pijnacker, ben even z'n naam kwijt :mrgreen:

24 aug 2016 20:28

Kappersstoelen (-:

24 aug 2016 20:31

rovako schreef:gewoon je stoel brengen bij een autobekleder deze kan hem weer perfect maken .

Tja, vind maar eens een goede... :twisted:

24 aug 2016 23:14

misschien dat rovako een tip heeft ;-)
Plaats een reactie