Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Panamera 4 gebruik eerste versnelling

06 sep 2016 20:20

Ik ben nieuw op het forum maar leek mij handiger om een technische vraag hier te stellen in plaats van in het voorstel topic.

Mijn vriendin heeft een Panamera 4 (wat een schitterende machine) , die altijd in zijn 2de versnelling vanuit stilstand weg rijd. ook in sport. Heeft iemand enig idee wanneer de eerste versnelling wordt gebruikt?

Tweede vraag die bij me opkomt; motor wordt erg snel warm... goed voelbaar aan de motormap en stralingswarmte is voelbaar vanuit de wielkassen, motortamp blijft wel gewoon goed maar ventilator gaat nooit aan, is dit normaal?

Re: Panamera 4 gebruik eerste versnelling

06 sep 2016 20:31

1 wordt gebruikt als ie in Sport Plus staat. Moet ie natuurlijk wel het Sport Chrono package hebben.

Auto wordt inderdaad loeiwarm, inderdaad veel stralingswarmte. Turbo hier, die geeft nog iets meer warmte zelf. Vloerverwarming in de garage hoeft niet aan in de winter...

06 sep 2016 20:36

MGF schreef:Ik ben nieuw op het forum maar leek mij handiger om een technische vraag hier te stellen in plaats van in het voorstel topic.

Je zou je natuurlijk gewoon voor kunnen stellen voordat je de vraag stelt als je toch al zo ver was met denken. Zeg maar.

06 sep 2016 20:51

De wereld is aan het veranderen Maarten, wen er maar aan..... :mrgreen:
Voorstellen? Flikker toch op man, hit en run..... :shock:

06 sep 2016 21:27

MGF schreef:Ik ben nieuw op het forum maar leek mij handiger om een technische vraag hier te stellen in plaats van in het voorstel topic.

Dan lees ik het zeker verkeerd: hij stelt toch zijn vraag in een apart topic en stelt zich voor in het voorsteltopic? Of niet soms?

06 sep 2016 21:31

Ja. Hij stelt zich nl niet voor in het voorsteltopic. :wink:

06 sep 2016 22:35

Ik zal eerst wat gegevens over de auto verzamelen en me dan idd in het voorstel topic voorstellen :D