Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
19 okt 2016 23:18
Over het algemeen gaan de verhalen hier over een cup-pipe, een g-pipe, of een
enorm dure einddemper. Ik rij met een cup-pipe en een originele einddemper
en heb ook nog een gebruikte einddemper liggen voor het geval dat.
Dus geen reden voor grote uitgaven op korte termijn.
Maar niets heeft het eeuwige leven.
Er zijn alternatieven van Dansk, Maxflow enz. Wie heeft hier ervaringen mee ?
20 okt 2016 8:33
Alleen ervaring met max-flow onder een 993 ...
's Maandags gemonteerd ... én op vrijdag weer gedemonteerd
Als je hier op het PF zoekt naar Dansk, trekt men blijkbaar de pasvorm en kwaliteit in twijfel ....
20 okt 2016 8:53
Een half jaar geleden een sporteinddemper van Dansk gemonteerd, omdat de oude (geen sport) Dansk demper inwendig
rammelde en resoneerde bij ca 2000 tpm.
Op advies van de leverancier een sport demper genomen van Dansk omdat hierbij de kans op resonanties aanzienlijk kleiner zou zijn, maar
ik hoor volgens mij nu alweer de eerste rammeltjes
Over de pasvorm had ik geen klagen.
20 okt 2016 9:25
Had cuprohr altijd als eerste mod. Met een K&N inlegfilter. Prima geluid. Bij de laatste een 100 Zellen Kat icm cuprohr en LM220 hittedraad conversie. Ook goed maar aanzuiggeluid van open luchtfilter vond ik irritant.
Vond de combi cuprohe met G-bocht erg stoer bij anderen, maar was altijd bang voor te veel lawaai. Zou het op evt volgende 964 wél doen denk ik.
20 okt 2016 11:31
Ik heb sinds een jaartje of 2 de combinatie van een cup uitlaat en een dansk sport einddemper. Geluid is heerlijk helemaal bij hoog in de toeren en dan gas los. Heerlijke roffel en af en toe een knal. Geloof wel dat ik binnenkort aan een nieuwe katalysator mag hoorde de laatste paar ritjes wat rammelen. Zit erover te denken om een sport katalysator te nemen al weet ik natuurlijk niet hoe de combinatie van cup uitlaat, dansk sport einddemper en sport katalysator gaat klinken.
20 okt 2016 11:35
Ik had een lege kat. en een lege eind-demper op m'n 964 cabrio ...
Beide zelf geknutseld
Nu alleen een G-bocht op de Coupé .... luid genoeg
21 okt 2016 15:06
Had de 964 C4c gekocht met originele tussendemper en G-bocht.
Dit vond ik toch net wat te luidruchtig, toch zeker voor een cabrio.
Nu net een cuprohr gekocht, die gaat geplaatst worden met originele einddemper.
Heb begrepen dat dit zowat de ideale combinatie zou zijn, als het net iets meer mag zijn, maar toch niet overdreven, ben benieuwd...
21 okt 2016 21:35
Die combinatie heb ik ook en bevalt prima. Mooi donker geluid maar
niets extreems.
21 okt 2016 22:03
absoluut prima. en dan een K&N inlegfilter erbij. Top combi
22 okt 2016 0:42
Ik heb:
Lege kat
Dansk RVS met links/rechts uitgang
Korte G-pijp
2 x 90 mm enkelwandig eindstuk
Zoals een Engelsman 3 weken gelden in de Ardennen verwoorde: your 964 sounds dirty, really dirty
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.