Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

cayenne 9PA raam regulator vervangen

23 nov 2016 9:35

Help! Kabeltje stuk, nieuwe regulator gekocht. Deurpaneel eraf, staal paneel eraf, klinknagels onderzijde eraf, raambevestiging eraf. maar nu krijg ik de regulator er nog niet af/uit omdat deze aan de bovenkant ergens vastzit? Hoe doe ik dit?
Moet het stalen frame er ook uit dat vanuit de zijkanten vastzit met 4 grote Tbouten?

Re: cayenne 9PA raam regulator vervangen

23 nov 2016 17:43

Echo? Zijn er mensen op dit forum?

23 nov 2016 18:36

Echo, echo enz...
Je zou je natuurlijk, zoals het hoort, eerst even fatsoenlijk kunnen voorstellen.... :idea:

23 nov 2016 21:16

Hi Alvin, ik ben Ralph. Weet jij hoe je de regulator in een Cayenne 9PA moet vervangen?

23 nov 2016 21:20

8) Ik dacht ik doe dit wel eventjes, maar bij een Cayenne moet je lijkt wel de halve auto uit elkaar halen?

24 nov 2016 1:55

Oohhhh een 9PA?

Dat staat hier

24 nov 2016 8:51

ralph1 schreef:Echo? Zijn er mensen op dit forum?

ralph1 schreef:Hi Alvin, ik ben Ralph. Weet jij hoe je de regulator in een Cayenne 9PA moet vervangen?

Kijk, jij komt er wel. De beste manier om je vraag zo snel mogelijk beantwoord te krijgen. :thumleft:

24 nov 2016 10:22

Super bedankt Octaaf!!! Als je met je handen in je haar naar een opengemaakte deur zit te kijken en nergens op het Internet tutorials kunt vinden is het iets teveel trial&error. Thanks ik ben eruit.

24 nov 2016 10:59

Is het gelukt dus? :thumleft:

24 nov 2016 11:12

Laatste loodjes zo. Maar ziet er goed uit. Ik heb makkelijkere autoprojecten gehad.... :-)
Plaats een reactie