Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
15 dec 2016 18:44
Hallo vanmorgen kreeg ik een oranje melding Airmatic suspenion faulty workshop.Na een paar minuten ging de melding weer uit ,de auto rijd goed en de vering is ook oké.De terug weg naar huis kwam de melding weer terug en bleef maar de auto heeft pas een nieuwe compressor.Weet iemand wat ik hier aan kan doen
Laatst bijgewerkt door
Xander1967 op 16 dec 2016 18:40, in totaal 1 keer bewerkt.
15 dec 2016 21:10
visit workshop?
15 dec 2016 21:47
Het zal vast een van je dempers zijn die niet voldoende op hoogte komen of de niveau goed kunnen regelen. Als je de auto uitstapt kan je even rondom lopen en kijk of hij op een of meerder hoeken te laag/hoog hangt. Dus misschien een kleine lekkage.
16 dec 2016 18:39
Hallo ik heb gekeken maar er is geen hoogte verschil.Vandaag kreeg ik gelijk de fout melding na 5 minuutjes rijden gaat de melding weg en komt een paar x terug in 5 minuten en daarna blijft het weg dan zal het denk ik toch wel een lekkage zijn.Weet iemand die dit mijn auto uit kan lezen of na kan kijken.I
01 jan 2017 20:29
Hallo,ik heb de auto uit laten lezen in Neede aardige jongen.Nou had ik een niveau sensor kapot nieuwe besteld er onder gezet en nou geen problemen meer.Bedankt voor het mee denken