Yep bison tix pot it is! Zelf ook gedaan. Vereist: meerdere paren plastic handschoenen en vooral niet vergeten tussendoor frisse lucht te happen...gewoon met je handschoenen de kofferruimte insmeren ipv te prutsen met spatel. En werk van boven naar beneden....of was het vanuit het middel of andersom, ben ik vergeten....
bizon tix heeft alleen niet zo'n hoge hittebestendigheid. ik heb hier lijm die tot 180 graden hittebestendig is. maar dan zal je een glazenpot mee moeten nemen hier heen. Dan kan ik het daar in doen.
Ik mag toch hopen dat het daar geen 180 graden wordt, Ronald
Dunkelblau schreef:P32again: neem aan dat je de motor op z'n plaats hebt gelaten?
Met de motor er uit werkt het wel het makkelijkst
De nieuwe mat op z'n plaats duwen - en 1 kant terugvouwen, dat stuk vastlijmen en dan pas de rest. Zo verschuift de mat niet - en weet je zeker dat'ie goed op z'n plaats zit
Nope. Motor was eruit, tijdens revisie gedaan. Dus date was luxe. Het moet kunnen met motor erin, haal je luchtfilterhuis en ventilator motor links even weg en je hebt veel meer ruimte. Succes, t blijft een plakkerig klusje in kleine ruimte.