Nou, even mijn ervaring tot nu toe. Qua rijden is het fantastisch.
Echter, twee weken na montage (waarbij ik zelf al de pennen moest aanpassen, de juiste maat zou alsnog toegezonden worden, maar zijn nooit aangekomen) zag ik dat het scherm erg naar voren hangt.
Het blijkt dat er een laspunt heeft los gelaten en daardoor is het "scharnier" lam en gaat het scherm tegen de stoelen aanhangen.
Contact opgenomen met de leverancier, en er wordt me direct een nieuwe toegezonden. (de oude wordt vandaag retour gehaald door tnt, dhl of dergelijk)
Zaterdag de nieuwe met de post binnen! meteen monteren..... althans, dat was het idee.
Helaas, wederom verkeerde pennen, en dat terwijl ik in het contact en in de mail had aangegeven dat ze daar even op moesten letten en de juiste maat erbij doorgegeven.
De pennen zijn nu ipv 9mm, 8,5 mm... maar het moet 8mm zijn.
Opzich niet zo'n ramp, want ik kan ze wel weer aanpassen, maar slordig is het wel!
Vervolgens kom ik er achter dat de afwerking van dit scherm enorm beroerd is! het sky/kunstleer is op sommige plekken gewoon te kort en dekt de buis en het gaas dus niet af...
Tevens is de onderste buis waar de pennen in zitten kennelijk afgekort (in de fabriek?) maar daarna niet behandeld en dus blank metaal... je kunt je indenken dat dat binnen no time roest.
Deze twee punten kan ik dus niet mee accoord gaan. Wil graag een net en goed scherm, geen half bakken, slecht afgewerkt wanproduct.
Heb nu het verzoek ingediend dat ze de beide schermen retour nemen en mijn geld terug storten.
Helaas, zo blijkt wel weer, goedkoop is duurkoop. (hoewel ik voor een oorspronkelijke prijs van 179,- best iets meer had verwacht
)