Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
23 mei 2017 22:24
Kwam er vanavond achter dat mijn passagiersstoel een beetje scheef stond. Toen ik de hoogte verstelling probeerde kwam ik erachter dat de twee voorste motorjes gewoon stil zoemend hun werk doen. Echter de twee achterste motortjes ratelen en zakken niet gelijktijdig. De rechterzijde zakte wel maar de linker zijde zakt niet (soms een beetje maar meestal niet). Omhoog komen ze wel. Maar beide kanten met een ratelend geluid.
Het gaat om de elektrische stoelen van een 930 uit 88 (met enkel elect hoogte verstelling). Ik zag dat de stoel er vrij eenvoudig uit kan, maar dan ? Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.
23 mei 2017 22:58
De stoel er uit halen ( pas op beschadigen van de instap en b-stijl) en dan zie je aan de onderkant vrij snel hoe het zit.
Er zitten alleen aan de voorkant twee motortjes. Deze bedienen via vier kabels een 'hoogte-verstel-tandwielkastje'. Meestal heb je een gebroken kabel en valt de reparatie wel mee.
.
24 mei 2017 8:36
Dank je wel, ga ik proberen. Ik dacht te zien dat er aan de achterzijde vd stoel ook twee motortjes zaten die hem weer omhoog kunnen zetten. Ik ga de stoel er eens uithalen.