het is zowaar gelukt, eindelijk
, om de rs ducts met de diy van pw250 te plaatsen. de 1e was best nog wel een klusje om eea uit te vinden, ondanks de goede beschrijving, 2e zat er met 10 minuten in.
vooral de linker duct was lastig aangezien de sleuf die je moet maken om het boujte aan te kunnen draaien in de buurt van de bumpersteun uitkomt. door uiteindelijk de steeksleutel af te schaven zodat deze eenvoudiger past was het een fluitje van de welbekende cent.
tips van mijn kant:
zorg ervoor dat je de achterplaat, waar de mistlampen zaten, er eerst volledig uithaalt (ik had eerst met een gatenzaag ruimte gemaakt maar dat is erg onhandig met passen en meten).
gebruik tape aan de kentekenkant om gaatje voor boutje af te kunnen tekenen. ik heb uiteindelijk een tapeind (dat in de duct past) met punt gebruikt om juiste plaats te kunnen bepalen
zorg dat je vooraf de boutjes hebt en op lengte hebt gezaagd.
zorg dat de sleuf die je moet maken bij het knipperlicht redelijk aan de voorzijde zit, dan kan je het boutje makkelijke aandraaien. sleuf heb ik gemaakt door een rij gaatjes van boven naar beneden te boren en dan wat op te rekken met boortje.
als je deze voorbereidingen hebt gedaan zitten de ducts er met 10 minuten in.
erg blij met deze modificatie en dank aan pw250 voor de opzet
gr pp964c2