20 jul 2005 9:51
20 jul 2005 10:07
Maxfli schreef:7. Als ik de auto door de wasstraat heb getrokken (mag da? ) en ik schakel de airco in dan gaan de lampjes branden, en hoor ik ergens een geklepper (sorry voor deze lekentaal)
20 jul 2005 11:16
gaat dat net als bij een 964 met "der hammer" ?
27 jul 2005 8:29
27 jul 2005 23:39
Maxfli schreef:Hoera, hij doet het weer!
De dynamo bleek geheel versleten te zijn.
Eerst was ik maandag nog naar de accuboer gereden omdat ik dacht dat de accu kapot was, omdat de auto niet meer wilde starten. Wel hoorde ik een hoop getik (van het relais heb ik nagelezen hier op ut forum ).
Dus ik overal navragen waar ik de Optima gel accu kon kopen (@RS-R, heb jij die nu in je auto staan ). Niemand had deze, dus dan maar voor een huis-tuin-en Porsche accu gegaan. Bleek dat de accu geen strrom meer kreeg van de dynamo, en geheel plat was. Dus die accu mocht ie geriefelijk houden, ik jumpstart de P dinsdagmorgen nog wel een keer.
Dus dinsdagmorgen de auto naar Visser gereden. Vrouw en kids in de Volvo met startkabels erachter rijdend. Maar gelukkig hield de P het uit tot aan Visser. Paar uurtjes werk en ik kon hem weer ophalen.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de reacties... .nou ja, dan wel niet op "mijn" draadje, maar wel op de vele info op dit forum.
28 jul 2005 7:43
28 jul 2005 19:02
Maxfli schreef:Hette (Targa Florio te Hilversum) heeft dit gevalletje zeer netjes opgelost. Ik mag een tweede 993 komen uitzoeken
Nee, zonder dollen, hij heeft gelijk contact opgenomen toen hij hoorde van de storing en aangeboden mij te helpen. En dat heeft hij dus ook gedaan.
28 jul 2005 19:51