Voor de 911 (en de fietsen in de zomer) ben ik aan het kijken naar een voetpomp. Ben het 'gezeik' bij de pomp voor lucht zat en wil de juiste bandenspanning hebben in de 911 en DD.
Wie heeft ervaring met voetpompen en kan er een aanbevelen?
Heb een goede fietspomp met autoventielaansluiting, en daarnaast een goede bandendrukmeter. Iets meer inspanning, maar minder frustratie dan een met voetpomp. Elektrisch is voor watjes
Heb ooit zo'n goedkoper Aldi compressor voor op de sigarettenaansteker gekocht. Werkt prima, maar vertrouwde de drukmeter niet. Wilde altijd al een goede drukmeter hebben dus die separaat aangeschaft. Sinds enkele jaren heb ik een 50liter compressor(tje). Werkt ook prima, maar controleer de druk nog steeds met de andere drukmeter.
Ik gebruik de Bosch PAG 14.4V accupomp. Drukmeter is ook nauwkeurig. Wordt helaas niet meer gemaakt. Er zijn wel andere merken die nog zoiets voeren. De electrische 12V pompjes die Porsche meelevert sinds ze geen reservewiel meer gebruiken zijn ook goed.
Heb zo'n ding van Conrad. Recensies waren goed en het pompje voldoet prima. Als je zo nu en dan wat op pompt. Ook een kinderbadje ofzo. Prima prijs ook.
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk erover om een fietspomp achtig model te kopen, dat gelijk geschikt is voor mijn (mountain)bike, bijvoorbeeld van Topeak https://www.topeak.com/de/de/products/pumps
Volgens mij kan je eenvoudig een adapter erop zetten voor een autoband.