27 jul 2005 11:29
27 jul 2005 12:34
MyFirst964 schreef:Nu een moeilijke om te omschrijven...
Het gaat over de aanslutingen tussen de voorschermen. Een deel is dicht mbv de rubberstippen (vanaf het voorraam) maar uiteindelijk in het verdiepte stuk zit aan beide kanten een open gleuf waar gewoon water in kan lopen. Hoort dit? Als er overigens water de kofferruimte inloopt (vooral onder de ruimte waar de servo's van de luchtcirculatie in zitten) loopt dit water dan netjes weg onderin?
MyFirst964 schreef:Ik moet morgen een lange rit maken en maak me zorgen om de tandriem van de verdelers maar heb even geen tijd om het na te kijken.
27 jul 2005 13:11
27 jul 2005 13:41
MyFirst964 schreef:In het eerste stukje vanaf het raam zit een rubberstripje, dat loopt door tot waar de kofferdeksel begint <------------
Vanaf hier tot het rubber is een open gleuf bij mijn Porsche!!!
27 jul 2005 14:15
Zit de aansluiting van de afzuiging van de condens van de achterbalk aan de binnenkant van de motorruimte aan de linkerkant? Klopt het dat deze aansluiting vroeger aan die groter koker zat en dat ze dit slangetje nu voor de afzuiging van de ozon van de verdelers hebben gebruikt? Er zit nu n.l. condens in de balk en rechter lichtunit.
Is het erg als de elektrische blower van de motor niet aangesloten was (dit zijn ze in de garage vergeten... denk ik)
k moet morgen een lange rit maken en maak me zorgen om de tandriem van de verdelers maar heb even geen tijd om het na te kijken.
27 jul 2005 17:03
07 aug 2005 10:00
MyFirst964 schreef:Zit er een sleutelschakelaar in een met airbags uitgevoerde C4 in het dashbordkastje??????