Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

PDC verwijderen uit achterbumper? of is dat zonde?

23 okt 2018 16:27

Vraagje... de PDC in de achterbumper werkt niet meer. Deed het al niet meer toen ik de P kocht. Heb het ook nog niet echt gemist.
Nu moet de achterbumper gespoten worden en dacht ik...misschien laat ik het er wel uit halen. Bumper is dan wel wat strakker. Wat vinden jullie?
Of toch kijken of ik het eenvoudig kan laten maken? Ik twijfel.....

Re: PDC verwijderen uit achterbumper? of is dat zonde?

23 okt 2018 16:42

Indien je het niet mist en je vind de bumper zonder strakker. Zou ik zeggen verwijderen die hap.

23 okt 2018 18:48

Op de oudere 996 zijn het van die vreselijk lelijke pokken die erop zitten. Ik zou geen seconde twijfelen en die eraf laten.

Als het gewoon moderne kleine rondjes zijn wellicht gewoon repareren.

23 okt 2018 21:45

Eens met DLotus, het eerste type ziet er niet uit, je auto kan alleen maar van opknappen als je ze weghaalt.

23 okt 2018 23:08

Jullie maken geen vrienden jongens :lol:
Nu heeft iedereen het over zeepokken etc, straks vinden we ze net ze mooi als de spiegelei-koplampen van een 996 gt3 mk1 :mrgreen:

24 okt 2018 8:39

Ja helaas zijn het die grote dingen. En helaas zijn de midden rondjes niet meegespoten nu.....ziet er niet echt sexy uit

24 okt 2018 8:44

Ik vind die spiegeleieren inmiddels prachtig en uniek voor de eerste waterkoker :ba: :ba:
Die PDC is duidelijk wat anders :oops:
Ik overwoog ook die "zeepokken" PDC, maar hou nu toch maar mijn vlekkeloze achterbumber :thumleft: :drive:

25 okt 2018 20:30

Vond het op t begin ook wel 'een dingetje' maar stoor me er inmiddels niet meer aan

68218
Vind ze buitengewoon handig gezien het matige overzicht naar achteren.. :popcorn:

25 okt 2018 23:25

Juist wel handig dat ze zo groot zijn en uitsteken. Als je iets zachtjes raakt zijn alleen je parkeersensoren beschadigd :mrgreen:

26 okt 2018 11:10

Dr af met die meuk. Als je als Porsche-rijder niet achteruit kunt rijden zonder iets te raken koop je maar een Audi of zoiets.

26 okt 2018 12:14

niet demonteren maar GROEN spuiten, geeft weer een complete andere dimensie aan de auto en niemand heeft dat :cheers:

26 okt 2018 12:30

Zou die wel van opknappen :mrgreen:

26 okt 2018 15:17

Hoe haal je dat weg zonder dat het later gaat scheuren?

26 okt 2018 19:31

Er een plastic stuk in laten “Lassen”. Plamuur barst inderdaad

26 okt 2018 20:14

Taxi Hans schreef:niet demonteren maar GROEN spuiten, geeft weer een complete andere dimensie aan de auto en niemand heeft dat :cheers:

:lol: :lol: :lol:

26 okt 2018 20:16

Cazzo Super Veloce schreef:Dr af met die meuk. Als je als Porsche-rijder niet achteruit kunt rijden zonder iets te raken koop je maar een Audi of zoiets.

+1

26 okt 2018 20:22

Cazzo Super Veloce schreef:Dr af met die meuk. Als je als Porsche-rijder niet achteruit kunt rijden zonder iets te raken koop je maar een Audi of zoiets.

Eens....... nog nooit schade achter bumper gereden met 1 van de Porsches zonder piepers achter.

sterker nog ik heb het gepresteerd om met deze enorme zeepokken mijn bumper kapot te rijden bij mijn eerste 996 :shock: :lol:

Er af dus :D

26 okt 2018 21:48

Octaaf schreef:Er een plastic stuk in laten “Lassen”. Plamuur barst inderdaad

Let op is alleen mogelijk met zelfde soort kunstof.

26 okt 2018 23:03

@Rijn en @Octaaf: dank. Had al verder geïnformeerd, en vernomen dat de plasticsoort middels een nummer is terug te vinden.

27 okt 2018 14:23

Staat in de binnenzijde van de bumper , vele gevallen PP OF PPEDM

27 okt 2018 14:36

Heb nog een bumper liggen met gaten voor type 2 sensoren, om het nog wat ingewikkelder te maken :) moet wel wat aan gebeuren....... mocht je interesse hebben en meer info willen stuur maar een pb.
Eens dat de type 1 sensoren nogal retro zijn;) was voor mij een vd nadelen van 996 type 1. koplampen type 1 zijn dan weer mooier dan die gekke “vinkjes” van type 2....... kom maar op met de reacties :)
Ik rij toch wel graag met piepers
, zeker bij een cabrio erg fijn. Ik ben van de Nintendo generatie hè, hoe meer gadgets, hoe beter ;)

27 okt 2018 15:36

Rijn schreef:Staat in de binnenzijde van de bumper , vele gevallen PP OF PPEDM

PP+EPDM!

27 okt 2018 17:23

Ik zou dan voor een andere bumper gaan, zonder gaten voor de PDC, genoeg te koop. Dan hou je de originele, mocht je de auto weer verkopen evt los mee te leveren..

27 okt 2018 18:27

Er is juist bijna niets meer te koop!

28 okt 2018 0:08

Op marktplaats staan diverse bumpers.
Vraag anders eens bij motron in Renkum, die hebben vaak ook gebruikte bumpers liggen
Plaats een reactie