Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Bijrijdersstoel minder ver naar voren

22 dec 2018 17:21

Hoi allemaal,

Toen ik mijn auto kocht viel mij op dat de bijrijdersstoel minder ver naar voren toe kan dan de bestuurdersstoel. Dus de passagiers achterin (kinderen, zo nu en dan) kunnen het beste instappen via de bestuurders kant omdat die andere stoel minder ver naar voren kan. Nu heb ik hier vandaag even goed naar gekeken (geen foto gemaakt :bang: ) maar het lijkt erop dat er af fabriek een soort van blokkade op zit. Die je (zo lijkt het) niet zomaar los krijgt.

Nu mijn vragen;
- Waarom is dit?
- Hebben anderen/jullie dit ook?
- Is dit te verhelpen?

Thanks again.

Groet,

Ruud

Ps; ik heb al even gegoogled, maar kan hier niets over vinden, ook niet hier op t forum.

Re: Bijrijdersstoel minder ver naar voren

23 dec 2018 0:29

Ruud,

Misschien is het handig om even te vermelden welk model & uitvoering je Porsche precies is.

Groet,
Richard

23 dec 2018 11:24

Ik schat in een 996 mk2 c2 coupe

23 dec 2018 14:32

Ik zie ook 996 MKII C2 coupe staan bij zijn profiel, ik neem aan dat die het is.

24 dec 2018 0:36

renetrzes schreef:Ik schat in een 996 mk2 c2 coupe

Klopt helemaal. Vergeten erbij te vermelden.

24 dec 2018 23:20

(optionele) telefoonconsole rechts naast de klimaat bediening wellicht als reden om 'm niet te ver naar voren te laten schuiven?

24 dec 2018 23:49

Telefoonconsole? Zouden ze daarvoor de rails specifiek aan hebben aangepast? Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk gezien de ultieme kostenbesparende mindset men had tijdens het ontwerp van de 986/996.

25 dec 2018 9:46

Kheldar, heb jij dit niet bij jou MKII?

Telefoonconsole heb ik niet op gelet. Uit mijn hoofd meen ik dat er nog wel ruimte is. Ik zal dit een dezer dagen ff checken.

25 dec 2018 11:56

Geen idee ... zal eens kijken/proberen ... over een weekje
Plaats een reactie