Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

BLOWER

14 aug 2005 11:49

mn blower heeft een beetje kuren.

soms doet ie het wel soms doet ie het niet en als ie het wel doet en je drukt de "turbo"knop in (sterke blower voor op het raam) dat slaat ie helemaal af. ik heb al een beetje zitten spitten in oude topics maar meestal gaat dat over de kachel.

wie kan mij helpen? :cry:

Re: BLOWER

14 aug 2005 12:02

RKV schreef:mn blower heeft een beetje kuren.

soms doet ie het wel soms doet ie het niet en als ie het wel doet en je drukt de "turbo"knop in (sterke blower voor op het raam) dat slaat ie helemaal af. ik heb al een beetje zitten spitten in oude topics maar meestal gaat dat over de kachel.

wie kan mij helpen? :cry:
Maakt de blower een ratelend/piepend geluid? :roll:

14 aug 2005 12:03

Kan een foutje in de regelunit zijn (kostbaar) en kan ook een defect aan (een van) de blowers zelf zijn (er zitten er 2 voorin bij een 964) :idea:

Om de blowers uit te bouwen moet o.a. de benzinetank en het schot incl. zekeringenkast uitgebouwd worden :?

14 aug 2005 12:06

als dat zo is hoop ik dat je geen airco hebt die zit dan ook in de weg?

14 aug 2005 12:12

rob964.c4 schreef:als dat zo is hoop ik dat je geen airco hebt die zit dan ook in de weg?

Afhankelijk van .... om de ventilatoren uit te bouwen hoeft niet perse de airco losgekoppelt te worden ... ligt het probleem echter elders ..... :?

14 aug 2005 12:22

hij maakt geen piepend geluid en ik heb geen airco.

kan het niet iets met corrosie op stekkertjes te maken hebben en zo ja wat kan ik dan het beste doen?

14 aug 2005 14:34

RKV schreef:kan het niet iets met corrosie op stekkertjes te maken hebben en zo ja wat kan ik dan het beste doen?

.... voor zover ik weet zitten er maar op een paar plaatsen stekkertjes aan die kabelboom :arrow: twee grote aan de achterkant van de controle-unit en twee kleintjes aan ieder ventilator-motortje.

De controle-unit kan je uitnemen met twee van die U vormige pennen ..... als je begrijpt wat ik bedoel :roll:

Bij de pennetjes van de ventilatormotortjes kan je alleen door deze uit te bouwen :shock:

14 aug 2005 16:53

Olaf schreef:
RKV schreef:kan het niet iets met corrosie op stekkertjes te maken hebben en zo ja wat kan ik dan het beste doen?

.... voor zover ik weet zitten er maar op een paar plaatsen stekkertjes aan die kabelboom :arrow: twee grote aan de achterkant van de controle-unit en twee kleintjes aan ieder ventilator-motortje.

De controle-unit kan je uitnemen met twee van die U vormige pennen ..... als je begrijpt wat ik bedoel :roll:

Bij de pennetjes van de ventilatormotortjes kan je alleen door deze uit te bouwen :shock:

en daarvoor heb je weer speciaal gereedschap nodig een soort van poelli trekker

14 aug 2005 17:04

rob964.c4 schreef:en daarvoor heb je weer speciaal gereedschap nodig een soort van poelli trekker

Inderdaad ..... :(
Plaats een reactie