Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

beetje matte reflector

22 aug 2005 22:01

Bij mij is de reflector(heet dat ding zo??)tussen de achterlichten een beetje mat geworden in tegen stelling tot de rode achterlichten die er pas een paar jaar op zitten.Weet er iemand een middel(of een andere mannier)om deze weer mooie glans te geven.?? :scratch:

Re: beetje matte reflector

22 aug 2005 22:06

2000 gtv schreef:Weet er iemand een middel(of een andere mannier)om deze weer mooie glans te geven.?? :scratch:

Wel een andere manier, alleen kost dat Eur 349.- :roll:

22 aug 2005 23:47

inclusief verzendkosten... :lol:

je kan ze rood schilderen met speciale verf. heb daar ooit een topic 'how to' op rennlist zien staan, kan het nu alleen even niet meer vinden... :shock:

23 aug 2005 0:26

Ik heb de achterlichten met commandant behandeld :shock: ....en daarna in de was gezet.....ze waren nog nooit zo mooi.... 8) :wink:

Re: beetje matte reflector

23 aug 2005 8:30

Renntech schreef:
2000 gtv schreef:Weet er iemand een middel(of een andere mannier)om deze weer mooie glans te geven.?? :scratch:

Wel een andere manier, alleen kost dat Eur 349.- :roll:
Inkoppertje.... :wink:

23 aug 2005 8:34

Ivo964C2 schreef:Ik heb de achterlichten met commandant behandeld :shock: ....en daarna in de was gezet.....ze waren nog nooit zo mooi.... 8) :wink:
Kijk daar hebben we wat aan.Ik zat zelf al te denken aan een soortgelijk spul waar je ook krasjes e.d.van het schermpje van je mobiel etc kan verwijderen.Welk nr commandant heb je gebruikt?

23 aug 2005 8:47

2000 gtv schreef:
Ivo964C2 schreef:Ik heb de achterlichten met commandant behandeld :shock: ....en daarna in de was gezet.....ze waren nog nooit zo mooi.... 8) :wink:
Kijk daar hebben we wat aan.Ik zat zelf al te denken aan een soortgelijk spul waar je ook krasjes e.d.van het schermpje van je mobiel etc kan verwijderen.Welk nr commandant heb je gebruikt?
Poeh, nummer weet ik zo niet, maar is het groene blik. Niet te hard duwen, laat het polijstmiddel het werk voor je doen.....en voor je eigen gemoedsrust eerst ff een klein hoekje proberen.... 8) :wink:

23 aug 2005 12:43

Met tandpasta polijsten.

23 aug 2005 13:44

commandant 4 of zoals Humprey voorsteld tandpasta klinkt gek maar werkt prima ook bij lichte krassen in de vooruit. Mischien eerst poetsen en daarna een laagje blanke lak over de reflector en achterlichten ? 3 lagen en daarna schuren met 2500 nat en om het af te maken polijsten met 3M Finesse.

Groeten,

Ed

27 aug 2005 14:00

Zo klusje net geklaard.Ik ben voorzichtig begonnen en heb het met Commandant 7 en een poetschijf gedaan.Het resultaat is geweldig hij lijkt wel weer nieuw. :ba: :thumleft: Kan het iedereen aanraden.Hooguit een uurtje werk en je hele auto ziet er weer nieuwer uit.
Plaats een reactie