Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Een krekel in de 964 ???

10 feb 2004 6:06

Tis weer zover ... Dirkie wordt weer paranoia :roll: Erfenis van de toerrit ... een krekel achter de achterzitjes :lol: ... tenminste zo klinkt het ... duidelijk hoorbaar en motorresonantiegevoelig mega irriterend krekelpiepje ... kan ik weer halve dag kruipen zoeken naar de oorzaak :oops: :oops:

Overbodig te vragen veronderstel ik of er iemand al hetzelfde heeft gehad :?: :?: (toch maar proberen)

IK HAAT PIEPJES EN KRAAKJES en gedoe :!: :!: Krijg er kippevel van ... wat op zich dan ook weer gevaarlijk is natuurlek ... daar kan je pluimen van krijgen :!:

:oops: :oops: :evil: :evil:

10 feb 2004 8:45

Dirk,

Tapijt weghalen, en met WD 40 alles wat maar mogelijk is lekker smeren.

Maverick and Goose (skin)

Re: Een krekel in de 964 ???

10 feb 2004 10:01

dirkie schreef:Krijg er kippevel van ... wat op zich dan ook weer gevaarlijk is natuurlek ... daar kan je pluimen van krijgen :!:

Ja, en een reisverbod naar Thailand... :twisted:

10 feb 2004 10:25

dirkie schreef:IK HAAT PIEPJES EN KRAAKJES en gedoe :!: :!: Krijg er kippevel van ... wat op zich dan ook weer gevaarlijk is natuurlek ... daar kan je pluimen van krijgen :!:

:oops: :oops: :evil: :evil:

Dirkie, 911 en piepjes & kraakjes gaan helaas :evil: samen ..... zit niets anders op denk ik :arrow: vanaf de 996 opgelost. :lol:

10 feb 2004 10:35

EriC4C schreef:Dirkie, 911 en piepjes & kraakjes gaan helaas :evil: samen ..... zit niets anders op denk ik :arrow: vanaf de 996 opgelost. :lol:

Ja, totdat de 996 15 jaar oud is... :twisted:

10 feb 2004 14:47

Dirk, ik wist niet dat je vriendin op de achterbank is gaan zitten tijdens de rit?? :D
Plaats een reactie